شرایط فروش هایما S7 پلاس سفارشی در بورس کالا – آبان 1401

شرایط فروش هایما S7 پلاس سفارشی در بورس کالا - آبان 1401
شرایط فروش هایما S7 پلاس سفارشی در بورس کالا – آبان ۱۴۰۱

گروه صنعتی ایران خودرو شرایط فروش هایما S7 پلاس و هایما S7 پلاس سفارشی در بورس کالا را اعلام کرده است. در این شرایط فروش S7 با تیپ و امکانات جدیدی عرضه می شود که در بخشنامه آبان ۱۴۰۱ به آن اشاره شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، شرایط فروش هایما S7 پلاس برای بورس کالا بوده و متقاضیان می توانند از ۸ آبان ۱۴۰۱ نسبت به پذیره نویسی اقدام کنند. زمان تحویل خودروها ۳۰ روز کاری بوده و امکان خرید این کراس اوور مونتاژی صرفاً با رنگ مشکی موجود است. همچنین تیپ جدید هایما S7 پلاس با پسوند ” سفارشی ” نیز عرضه می شود که به درِ صندوق عقب برقی مجهز است.

درِ صندوق عقب برقی هایما S7 پلاس سفارشی با ریموت، دکمه داخل کابین و سنسور حرکتی پا فعال می شود. تیپ سفارشی این کراس اوور مانند سایر نسخه های S7 پلاس به پیشرانه ۱.۸ لیتری توربو شارژر با ۱۷۰ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور مجهز است. جعبه دنده این خودرو از نوع شش سرعته اتوماتیک AT است و امکاناتی مانند دوربین ۳۶۰ درجه، سانروف، کروز کنترل، استارت دکمه ای، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، نمایشگر لمسی، سنسور نور، فرمان کمکی برقی، صندلی برقی راننده، گرمکن صندلی های جلو، تهویه اتوماتیک، سنسور باد تایرها، سنسور پارک عقب، چهار کیسه هوا و… مجهز است.

در بخشنامه اعلام شده جزئیاتی در مورد قیمت پایه این خودروها اعلام نشده است. اما بدیهی بوده که در زمان آغاز پذیره نویسی عدد معیار این دو تیپ هایما S7 پلاس توسط بورس کالا اعلام خواهد شد. احتمال آن وجود دارد که در طرح های فروش آتی ایران خودرو، نسخه سفارشی هایما S7 پلاس با ظرفیت بیشتری به فروش برسد و مشتریان بتوانند تا نمونه کامل تر این کراس اوور مونتاژی و چینی راحت تر خریداری کنند.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.