اولین عرضه ام جی در سامانه یکپارچه

عرضه ام جی سامانه
عرضه ام جی سامانه

شرکت فردا موتور برای اولین بار دو مدل از ام جی های وارداتی خود را در سامانه یکپارچه عرضه کرد تا متقاضیان خرید این خودروها بتوانند آن ها را در الویت بندی خود قرار دهند.

آریزو 8 آریزو 8

شرکت فردا موتور پس از گذشت حدود ۶ ماه از رونمایی MGهای وارداتی خود در نمایشگاه خودرو تهران، موفق شد تا آن ها را در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی عرضه کند و به فروش برساند.

در دی ماه سال گذشته طی برگزاری اتو اکسپو تهران، فردا موتور از دو خودروی ام جی GT و ام جی ۵ که جزو دو کلاس اسپرت و اقتصادی قرار می گیرند رونمایی کرد و آن را برای عموم مردم به نمایش درآورد.

به دنبال این قضیه فردا موتور موفق شد تا پس از معرفی محصولات وارداتی ام جی و اخذ مجوزهای لازم، آن ها را در فروش پیش روی سامانه برای اولین بار عرضه کند. به این ترتیب متقاضیان و علاقه مندان به خرید این دو خودرو می توانند از سه شنبه ۱۹ تیر نسبت انتخاب اولویت خود در سامانه اقدام کنند.

لازم به ذکر است که در عرضه جاری سامانه، افراد جدید نیز می توانند با بلوکه کردن مبلغ ۵۰۰ میلیون و تشکیل حساب وکالتی، امکان ثبت نام خودروهای وارداتی را داشته باشند.

وارد کنندهبرندمدلقیمت پایه علی الحساب (تومان)
اتوموبیل سازی فرداMG۵۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
اتوموبیل سازی فرداMGGT۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰

بیشتر بخوانید
دور دوم ثبت نام خودروهای وارداتی برای افراد جدید + شرایط و جزئیات
معرفی ام جی های وارداتی در شوروم پارک وی

مشخصات فنی MG GT

MG GT اتو اکسپو تهران
عرضه ام جی سامانه یکپارچه

MG GT با پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ، قدرت ۱۷۳ اسب بخار را با گشتاور ۲۵۰ نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه تَر (W-DCT) توان را به چرخ های جلوی این خودرو می رساند.

سافتی در حدود ۴۳۵ کیلومتر است. شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت این خودرو هم ۷.۷ ثانیه اعلام شده است.

مشخصات فنی MG 5

ام جی 5
عرضه ام جی سامانه یکپارچه

برای این خودرو از پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی استفاده شده است که می تواند ۱۱۸ اسب بخار توان و ۱۵۰ نیوتن متر گشتاور را از طریق یک گیربکس CVT به چرخ های جلو تحویل دهد. به طور کلی خروجی موتور ام جی ۵ آن چنان زیاد نیست و شتاب گیری عجیب و غریبی را نیز برایش فراهم نمی کند.

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.