تمدید مهلت واریز وجه برندگان قرعه‌کشی خودرو

تمدید مهلت واریز وجه قرعه‌کشی خودرو
تمدید مهلت واریز وجه قرعه‌کشی خودرو

مهلت واریز وجه برای برندگان پیش فروش خوردو از سوی منتخبان تا ۲۵ خرداد ماه تمدید شد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار به نقل از رستانیوز: پیش فروش خودرو طی چندین سال اخیر توسط شرکت های خودرو ساز داخلی و همچنین نمایندگان در فواصل زمانی مشخص اجرا می شود. علی الخصوص از زمانی که واردات خودرو ممنوع شد؛ طرح پیش فروش خودرو و سایر طرح های فروش خودرو بیش از پیش در بین مردم طرفدار پیدا کرد.پیش فروش خودرو قرار بود یکی از طرح ها برای کنترل کردن قیمت خودرو باشد، اما پیش فروش خودرو هم نتوانست تاثیری بر روی نوسان قیمت خودرو داشته باشد. شما می توانید خبر های جدید از پیش فروش خودرو را در رستانیوز دنبال کنید.

سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به آدرس sale.iranecar.com در اطلاعیه‌ای اعلام کرد مهلت واریز وجه منتخبان قرعه کشی خودرو که پیش از این ۱۸ خرداد اعلام شده بود تا ۲۵ خرداد ماه تمدید شد.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به پرسش‌ها و ابهامات متقاضیان ثبت نام کننده در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، در رابطه با منتخبین اصلی و رزرو، به اطلاع می‌رساند در راستای شفاف سازی موضوع، پس از بررسی و اعمال نظارت‌های لازم، اسامی منتخبین اصلی و رزرو در این سامانه درج شده و ازطریق پیامک نیز به متقاضیان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.