حضور یک پیکاپ جدید در بازار ایران قطعی شد + تصاویر و مشخصات

پیکاپ جدید بازار ایران دانگ فنگ ریچ 6
پیکاپ جدید بازار ایران دانگ فنگ ریچ ۶

آن طور که گفته می شود، قرار است تا نسل جدید پیکاپ دانگ فنگ ریچ به صورت مونتاژی به بازار ایران بیاید.

به گفته منابع آگاه، یکی از شرکای دانگ فنگ در ایران حضور نسل جدید پیکاپ ریچ را قطعی کرده و می خواهد تا در سال جاری، این خودروی دو دیفرانسیل را به بازار عرضه کند.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، آن طور که گفته می شود، پلتفرم مشترک نیسان ناوارا جدید و دانگ فنگ ریچ ۶ سبب شده تا طرف ایرانی، این پیکاپ چینی را برای تولید در کارخانه خود انتخاب کند. نکته قابل توجه این است که ریچ ۶ کپی نیسان ناوارا نسل سوم به حساب نمی آید و به خاطر همکاری مشترک میان این کمپانی ژاپنی و چینی، امتیاز پلتفرم برای استفاده در یک پیکاپ جدید به کمپانی دانگ فنگ داده شده است. همچنین یک منبع آگاه به خبرنگار اسب بخار گفته است که نسخه فول آپشن ریچ ۶ با قیمتی فراتر از ۹۰۰ میلیون تومان وارد بازار می شود و قرار است تا با سفارشی سازی انجام شده، تا حدی ویژگی های بیشتری را نسبت به نسخه های چینی داشته باشد. همچنین بحث تغییر نشان تجاری این پیکاپ جدید هم مطرح شده و به احتمال زیاد، این خودروی کار و تجاری با برند ایرانی به بازار عرضه خواهد شد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

مشخصات فنی و امکانات پیکاپ جدید دانگ فنگ ریچ ۶

دانگ فنگ ریچ ۶ از نظر سازه مهندسی و زیرساخت ها مشابه به نیسان ناوارا و رنو آرکانا و آلاسکان است و برای همین ابعاد بزرگتری را نسبت به نسخه های قبلی دارد. این خودرو در نسخه بنزینی به پیشرانه ۲٫۴ لیتری تنفس طبیعی مجهز است که ۱۵۷ اسب بخار را با گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر تولید می کند. همچنین جعبه دنده ۵ سرعته دستی وظیفه انتقال قدرت را به چرخ های جلو و عقب دانگ فنگ ریچ ۶ دارد. در نسخه فول آپشن این پیکاپ چینی، جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک ZF آلمان وظیفه انتقال قدرت را بر عهده دارد و به گزارش رسانه های چینی، این جعبه دنده در بررسی های انجام شده عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته است.

کمپانی دانگ فنگ قیمت ریچ ۶ را در نسخه های تک دیفرانسیل پایه و دو دیفرانسیل فول آپشن، میان محدوده ۱۲ هزار و ۳۰۰ دلار تا ۲۰ هزار و ۴۰۰ دلار اعلام کرده است. این پیکاپ چینی در بحث امکانات رفاهی و ایمنی به نمایشگر لمسی، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور پارک عقب، تنظیم وضعیت انتقال قدرت الکتریکی، قفل دیفرانسیل عقب هوشمند، کامپیوتر سفر، تریم داخلی چرم، سامانه کنترل پایداری، سیستم کنترل شروع حرکت در سربالایی، تهویه الکتریکی ، کروز کنترل، کیسه هوای راننده و سرنشین، استارت دکمه ای و… مجهز است.

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.