تحویل سری اول مشتریان خودرو لاماری ایما

تحویل سری اول مشتریان خودرو لاماری ایما
تحویل سری اول مشتریان خودرو لاماری ایما

مراسم تحویل سری اول مشتریان خودرو لاماری ایما نمایندگی ۲۱۰۳ ( تلاش خودرو ایرانیان) طی مراسمی در هتل المپیک تهران در تاریخ ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ برگزار شد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

این مراسم با حضور مشتریانی که در سری اول لاماری ایما اقدام به ثبت نام در سیستم یکپارچه کرده بودند به همراه مدیران آرین موتور و آرین دیزل برگزار گردید.


تلاش خودرو ایرانیان که سابقه طولانی نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش برندهای مختلفی را در استان آذربایجان شرقی، شهر تبریز داشته است، اکنون نمایندگی لاماری را با کد ۲۱۰۳، علاوه بر شهر تبریز در تهران و در منطقه سعادت آباد، با قدرت آغاز نموده است.

طراحی لاماری ایما آرین موتور

لاماری ایما که نسخه ایرانیزه دانگ فنگ T5 ایوو است، از نظر طراحی سبک به روزی را دنبال می کند و با طراحی معروف به «پوزه کوسه» توانسته تا جذابیت خوبی را در بخش جلوی خودرو داشته باشد. این کراس اوور از نظر سبک طراحی نزدیک به شاسی بلندهای کوپه است. اما نمی توان آن را یک کراس اوور کوپه تمام عیار دانست. زیرا ابعاد و اندازه و سبک فضای کابین در بخش عقب، کاملاً نشان می دهد که بیشتر خطوط بدنه حس کوپه بودن ایما را القا می کنند و در اصل این خودرو یک کراس اوور ۵ نفره و متوسط است.

تحویل سری اول مشتریان خودرو لاماری ایما
تحویل سری اول مشتریان خودرو لاماری ایما

امکانات لاماری ایما

در لاماری ایما امکانات قابل قبولی دیده می شود. این کراس اوور چینی و مونتاژی در تیپ پایه به استارت دکمه ای، سقف پانوراما، تریم داخلی چرم مصنوعی، صندلی برقی راننده ۶ حالته، دوربین ثبت وقایع، دوربین و سنسور پارک عقب، شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، رینگ آلومینیومی ۱۹ اینچی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، کنترل شروع حرکت در سربالایی و کنترل حرکت در سراشیبی، دسته دنده الکتریکی، جلو آمپر دیجیتال و یک پارچه با مالتی مدیا، فرمان کمکی برقی، تهویه اتوماتیک با پاکسازی هوای کابین، کروز کنترل، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، اتصال مستقیم تلفن همراه به نمایشگر خودرو و… مجهز است. با این وجود نبود امکاناتی مانند گرمکن صندلی های جلو رادار خطی، رادار نقطه کور، دوربین ۳۶۰ درجه، درِ صندوق عقب برقی و چند آپشن دیگر در این کراس اوور احساس می شود و باعث می شود تا برخی معیارها، ایما نسبت به رقبایی چون دیگنیتی پرایم، فیدلیتی پرایم، KMC K7 و تیگو ۷ پرو در جایگاه پایین تری قرار بگیرد.

تحویل سری اول مشتریان خودرو لاماری ایما
تحویل سری اول مشتریان خودرو لاماری ایما

مشخصات فنی ایما

کراس اوور ایما به پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو شارژر GDi مجهز است. این پیشرانه ۴A95 نام دارد و مهندسی و امتیاز آن برای کمپانی میتسوبیشی است. این پیشرانه در کارخانه شنیانگ میتسوبیشی در چین تولید شده و جز قوی ترین پیشرانه های ۱.۵ لیتری توربو در بازار چین به حساب می آید. لاماری ایما می تواند ۱۹۵ اسب بخار را با گشتاور ۲۸۵ نیوتن متر تولید کند و جعبه دنده اتوماتیک دو کلاچه ۷ سرعته تَر (Wet) نیز، توان پیشرانه را به چرخ های جلوی این کراس اوور آرین موتور می رساند. حداکثر گشتاور این پیشرانه از ۱۵۰۰ تا ۴۰۰۰ دور در دقیقه در دسترس راننده است و بیشتری اسب بخار هم در ۵۲۰۰rpm تولید می شود.

جدول مشخصات فنی لاماری ایما
موتور۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه
حجم موتور۱۴۸۱ سی سی
تنفس موتورتوربوشارژ
انتقال نیرودیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت۱۹۵ اسب بخار در ۵۶۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور۲۸۵ نیوتن متر در ۱۵۰۰ دور در دقیقه
جعبه دنده۷ سرعته دوکلاچه (تر) WDCT
شتاب ۰ تا ۱۰۰۹.۵ ثانیه
حداکثر سرعت– کیلومتر در ساعت
وزن۱۵۵۰ کیلوگرم
اندازه (میلیمتر)۴۵۶۵ طول – ۱۸۶۰ عرض – ۱۶۹۰ ارتفاع
فاصله بین دو محور۲۷۱۵ میلیمتر
مصرف سوخت داخل شهر۸.۹ لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت خارج از شهر۵.۷ لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی۶.۶ لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک۵۵ لیتر
استاندارد آلایندگییورو ۵
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.