تحویل پیش از موعد محصولات ایران خودرو

تحویل محصولات ایران خودرو
تحویل محصولات ایران خودرو

قائم مقام تأمین و تولید ایران خودرو، در حاشیه مراسم تحویل پیش از موعد محصولات این گروه زمان اضافه شدن ری را به سبد محصولات ایران خودرو را نیمه دوم سال ۱۴۰۲  اعلام کرد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، کیانوش پور مجیب در حاشیه تحویل خودروهای ثبت نامی در سامانه یک پارچه تخصیص خودرو ضمن قدردانی از حسن اعتماد مشتریان به محصولات گروه صنعتی ایران خودرو خاطرنشان کرد:  در سال جاری تولید ۹۰۰ هزار دستگاه خودرو هدف گذاری شده است و محصولات جدید از جمله ری را نیز در نیمه دوم سال به سبد تولیدات ایران خودرو افزوده خواهد شد.

وی با اعلام این که از ابتدای امسال تا هفتم اردیبهشت، بیش از ۸۰ درصد رشد تولید نسبت به مدت مشابه سال گذشته محقق شده است، اضافه کرد: مطابق اعلام قبلی، ایران خودرو تا دهم اردیبهشت نزدیک به سه‌ هزار دستگاه خودرو در طرح جامع سامانه یک پارچه وزارت صمت تحویل مشتریان می داد که امروز این رقم به شش هزار دستگاه رسیده است.

قائم مقام تامین و تولید ایران خودرو اعلام کرد: از ابتدای امسال تا هفتم اردیبهشت ماه بیش از ۴۲هزار از انواع محصولات گروه صنعتی ایران خودرو تولید شد که این افزایش سبب ایجاد شرایط تحویل زودتر از موعد خودروهای ثبت نامی در سامانه یک پارچه تخصیص خودرو شد.

تحویل محصولات ایران خودرو
تحویل محصولات ایران خودرو

کیانوش پور مجیب  تاکیدکرد: مشتریان از طریق پیامک از زمان تحویل خودروها مطلع خواهند شد. در همین حال با توجه به اقدامات ایران خودرو در افزایش تولید، آمادگی برای تحویل سریع تر خودروها وجود دارد و مشتریان نگرانی از این بابت نداشته باشند.

قائم مقام تامین و تولید ایران خودرو درخصوص خودروهای به فروش رفته با موعد تحویل سال آینده گفت: وزارت صمت اعلام کرد که مشتریان از طریق ورود به سامانه یک پارچه نسبت به تبدیل خودروهایی که در سال جاری امکان تحویل آنان وجود دارد اقدام کنند تا ایران خودرو مطابق با ظرفیت های تولید نسبت به تغییر در زمان تحویل اقدام کند.

به گفته پورمجیب در هفته گذشته ۲۵ هزار دستگاه از محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو قابل عرضه به مشتریان بوده و در هفته جاری نیز ۲۵ هزار دستگاه قابل عرضه خواهد بود که مجموع آن طی دو هفته به ۵۰ هزار دستگاه خواهد رسید.

در همین حال، با توجه به محدودیت‌های موجود در ناوگان حمل و نقل کشور، این شرکت به مشتریان پیشنهاد کرده خودروها را به صورت حضوری دریافت کنند تا روند عرضه به بازار سرعت بیش‌تری بگیرد. امکان تحویل حضوری خودروها با ظرفیت روزانه ۱۵۰۰ دستگاه در تمامی سایت‌های تولیدی ایران‌خودرو در سراسر کشور فراهم شده و مشتریانی که تمایلی به تحویل حضوری دارند می‌توانند پس از دریافت پیامک، پاسخ مثبت خود برای تحویل حضوری را از طریق همان سرشماره اعلام کنند و مشمول دریافت هدیه یک میلیون تومانی هزینه سفر شوند.

۳.۳ امتیاز از ۷ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.