شرایط فروش نقدی محصولات بهمن موتور – بهمن 1401

شرایط فروش نقدی محصولات بهمن موتور – بهمن 1401
شرایط فروش نقدی محصولات بهمن موتور – بهمن ۱۴۰۱

طرح پیش ثبت نام فروش نقدی محصولات شرکت بهمن موتور از روز چهارشنبه ۱۲ بهمن فعال خواهد شد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

این شرایط فروش از چهارشنبه مورخ ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ الی یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ اجرا خواهد شد. در این شرایط فروش ۷ محصول گروه بهمن شامل خودروی فیدلتی تیپ ۱ (۵ نفره)، فیدلیتی تیپ ۲ (۷ نفره)، دیگنیتی پرایم، ون باری اینرودز با موعد تحویل اسفند ۱۴۰۱ و ریسپکت پرایم، وانت کارا تک کابین و وانت کارا دو کابین با موعد تحویل اردیبهشت ۱۴۰۲ با قیمت قطعی عرضه خواهد رسید.

این بخشنامه به صورت آنلاین و قرعه کشی ویژه طرح جوانی جمعیت می باشد و برای عموم نمی باشد . همچنین برای ثبت نام باید به پورتال جامع ایرانی کار به آدرس bahman.iranecar.com مراجعه نمایید .

نام محصولقیمت – تومانرنگتریمموعد تحویلمدلجریمه تاخیر
فیدلیتی پرایم ۵ نفره۸۴۴.۰۰۰.۰۰۰سفید – مشکیمشکیاسفند ۱۴۰۱مدل%۳۰
فیدلیتی پرایم ۷ نفره۸۵۹.۰۰۰.۰۰۰سفید – مشکیمشکیاسفند ۱۴۰۱۱۴۰۱%۳۰
دیگنیتی پرایم۹۳۵.۰۰۰.۰۰۰سفید – مشکیمشکی – قرمزاسفند ۱۴۰۱۱۴۰۱%۳۰
ون باری اینرودز۵۵۹.۰۰۰.۰۰۰سفیداسفند ۱۴۰۱۱۴۰۱%۳۰
وانت کارا تک کابین۳۲۵.۰۰۰.۰۰۰سفیداردیبهشت ۱۴۰۲۱۴۰۲%۳۰
وانت کارا دو کابین۳۳۷.۵۰۰.۰۰۰سفیداردیبهشت ۱۴۰۲۱۴۰۲%۳۰
ریسپکت۷۳۷.۰۰۰.۰۰۰سفید – مشکیمشکیاردیبهشت ۱۴۰۲۱۴۰۲%۳۰

مشخصات ریسپکت پرایم گروه بهمن

ریسپکت پرایم گروه بهمن یک سدان کلاس C با فاصله محوری ۲۷۰۰ میلی متر است که بیشترین فضای کابین را در میان رقبا در اختیار مشتریان می گذارد. این خودرو به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو شارژر با فناوری AVL اتریش مجهز است که ۱۵۴ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده این سدان بهمن موتور از نوع CVT با قابلیت تعویض دنده ۹ سرعته مصنوعی است.

مشخصات فنی دیگنیتی پرستیژ

دیگنیتی پرستیژ مجهز به پیشرانه ۲ لیتر توربوشارژ GDI است که توان تولید نهایت قدرت ۲۲۸ اسب بخار (در دور ۵,۵۰۰ rpm) و نهایت گشتاور ۳۵۵ نیوتن متر را دارد. انتقال قدرت از طریق جعبه دنده ۶ سرعته AT به چرخ های جلو انجام می شود و با این ارقام این خودرو تبدیل به قوی ترین مونتاژی بازار ایران می شود. البته که باید دید، در تست های عملی چه توانمندی را از خود نشان می دهد.

مشخصات فنی فیدلیتی تیپ ۱ و تیپ ۲ :

بهمن فیدلیتی پرایم به پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربوشارژ با ۱۵۵ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور مجهز است و به گفته منابع خبری، جعبه دنده ۶ سرعته دوکلاچه اتوماتیک انتقال قدرت را به چرخ های جلوی این کراس اوور بزرگ انجام می دهد. این جعبه دنده ساختاری مشابه به سیستم انتقال قدرت چری تیگو ۷ و ام وی ام X55 را دارد و توسط کمپانی گتراک طراحی شده است.

۳.۴ امتیاز از ۲۸ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.