محموله جدید خودروهای کیا از گمرک ترخیص شد

کیا کوشا خودرو
کیا کوشا خودرو

به تازگی ویدیو و تصاویری به دستمان رسیده است که نشان می دهد تعداد قابل توجهی از محصولات کیا از گمرک ترخیص شده اند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

واردات خودرو پس از مدت ها آزاد شده و رفته رفته شاهد آن هستیم که هرچند اندک اما بالاخره پای خودروهای وارداتی به خیابان ها و جاده های کشورمان باز شده و به نوبت پلاک ملی دریافت می کنند و به مشتریان سامانه خودرو های وارداتی، عرضه می شوند. حال محموله جدید خودرو های کیا نیز از گمرکات کشور ترخیص شده اند و به زودی تحویل مشتریان خواهند شد.

کیا های جدید آمدند

طبق تصاویر و ویدیو های ارسالی، به تازگی تعداد قابل ملاحظه ای از محصولات کیا از گمرک ترخیص شده اند. کوشا خودرو که متولی واردات محصولاک کیا در این دور است تا بحال سلتوس و سونت را در تعداد محدود به مشتریان تحویل داده و پگاس، سید، اسپورتیج و K5 را هم در لیست وارداتی ها ثبت نموده است.

حال در تصاویر جدید مشاهده می کنیم که حودرو های سلتوس و سونت مجدد از گمرک ترخیص شده اند و بارگیری و به مشتریان تحویل خواهند شد.

کیا سلتوس

کیا سلتوس کوشا خودرو
کیا سلتوس کوشا خودرو

قیمت نهایی کیا سلتوس برای مشتریان این خودرو ۲ میلیارد و ۶۲۵ میلیون تومان اعلام شد.

کیا سلتوس ۲۰۲۳ با پیشرانه ۱.۶ لیتر تنفس طبیعی برای بازار ایران در نظر گرفته شده است، که توان تولید نهایت قدرت ۱۲۱ اسب بخار و نهایت گشتاور ۱۵۴ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده ۶ سرعته AT به چرخ های جلو منتقل می شود.

از امکانات ایمنی و رفاهی این خودرو می توان به مواردی همچون قفل و مهارکننده صندلی کودک (ISO FIX)، سیستم ورود بدون کلید، ایموبلایزر، کیسه هوای ایمنی راننده و سرنشین جلو، سیستم ترمز ضد قفل (ABS)، سیستم پایداری الکترونیکی (ESP)، سیستم مانیتورینگ فشار باد تایر (TPMS)، ترمز پارک برقی، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی و… اشاره کرد.

کیا سونت

کیا سونت
کیا سونت

قیمت پایه قطعی، در واقع، بدون احتساب هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و… است و اکنون با اضافه شدن موارد فوق، در نهایت، قیمت کیا سونت به دو میلیارد و ۱۶۶ میلیون و ۳۴۸ هزار و ۹۰۰ تومان رسیده است.

این کراس اوور ساب کامپکت در بازار ایران به پیشرانه ۱.۵ لیتر تنفس طبیعی مجهز است، که توان تولید نهایت قدرت ۱۱۳ اسب بخار و نهایت گشتاور ۱۴۴ نیوتن متر را دارد.

در نمونه وارداتی کیا سونت ۲۰۲۳ امکاناتی نظیر دو عدد ایربگ، فرمان کمکی برقی، تهویه دستی، سانروف، صفحه نمایش مرکزی سیستم اطلاعات سرگرمی، کلاستر نیمه دیجیتال، سیستم کنترل کشش و پایداری، سنسور پارک عقب، استارت دکمه ای و ورود بدون کلید، دوربین عقب و… مشاهده می شود.

۳.۹ امتیاز از ۱۲ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.