افزایش قیمت وانت کارا در کارخانه – مهر 1402

قیمت وانت کارا
قیمت وانت کارا

امروز گروه بهمن قیمت وانت کارا در مبدا کارخانه را افزایش داد و نرخ فروش جدید و عجیب و غریبی برایش در نظر گرفت.

مدیران 777 مدیران 777

بهمن موتور در جدیدترین اقدامش قیمت وانت کارا را مجدداً و فقط پس از حدود ۱ ماه گران کرد و نرخ فروش جدیدی برای این پیکاپ باری اش در نظر گرفت. از آن جایی که کارا در گروه خودروهای کار و تجاری قرار می گیرد، شورای رقابت نمی تواند آن را قیمت گذاری کند و به همین دلیل است که شاهد همان نظارت نصفه و نیمه شورا برای قیمت اعلامی کارا و خودروهای مشابه آن نیستیم.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

بیشتر بخوانید : وانت کارا هم به دی لایت مجهز شد

قیمت این خودرو در آخرین روزهای خرداد ماه امسال با افزایش قابل ملاحظه ای رو به رو شده بود و توجه همه را به خود جلب کرد. بعد از آن در یک ماه قبل در شهریور هم بهای جدیدی برایش در نظر گرفته شد و حالا هم پس از گذشت ۱ ماه می بینیم که بهمن موتور دوباره قیمت کارخانه ای جدیدی برایش در نظر گرفته و موفق شده تا نسخه تک کابین و دو کابین این پیکاپ را گران تر به مردم بفروشد.

بیشتر بخوانید : شرایط فروش وانت کارا با افزایش قیمت – خرداد ۱۴۰۲

قیمت کارخانه ای نسخه تک کابین کارا امروز حدود ۲۷ میلیون و نسخه دو کابین هم ۳۹ میلیون گران تر شد و حالا بهای آن ها به ترتیب به ۴۸۱ و ۵۱۶ میلیون تومان رسیده.

نام خودروقیمت قدیمقیمت جدیدمیزان افزایش قیمت (حدودی)
وانت کارا تک کابین۴۵۳,۴۸۴,۰۰۰۴۸۱,۰۰۰,۰۰۰۲۷,۵۰۰,۰۰۰
وانت کارا دو کابین۴۷۷,۰۵۵,۰۰۰۵۱۶,۰۰۰,۰۰۰۳۹,۰۰۰,۰۰۰

به این ترتیب باید ببینیم که در غیاب شورای رقابت و یا یک نهاد ناظر پیگیر و سخت گیر در زمینه قیمت گذاری کار و تجاری ها، خودروهای این دسته تا چه حد گران می شوند. تا به حال که خرید یک پیکاپ باری با هزینه تمام شده نسبتاً پایینش، بسیار گران تر از یک سدان به نسبت لوکس داخلی مانند تارا و شاهین تمام می شود.

در پایان از شما مخاطبین عزیز می خواهیم تا نظر خود درباره این افزایش قیمت را برای مان کامنت کنید.

قیمت جدید وانت کارا تک کابین و دو کابین چقدر است؟

قیمت کارخانه ای نسخه تک کابین وانت کارا امروز حدود ۲۷ میلیون و نسخه دو کابین هم ۳۹ میلیون گران تر شد و حالا بهای آن ها به ترتیب به ۴۸۱ و ۵۱۶ میلیون تومان رسیده.

۳.۳ امتیاز از ۹ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.