کتک خوردن معاون وزیر از خودروسازان + ویدیو

وزیر صمت فاطمی امین
وزیر صمت فاطمی امین

فاطمی امین در جلسه استیضاح خود از درگیری فیزیکی یک خودروساز با معاون خود خبر داد

مدیران 777 مدیران 777

چندی است که فاطمی امین، وزیر صمت از مافیای خودروسازان و نفوذ آن ها در صنعت خودرو حکایت می کند. حالا با برگزاری جلسه استیضاح، وزیر صمت زبان به سخن درباره مافیای خودرو و کارشکنی های آن ها گشوده است. همچنین روز گدشته اعلام کرد که مافیای خودرو و برخی خودروسازان نمی‌خواهند قیمت خودرو کاهش پیدا کند. یکی از خودروسازان به طور مشخص، مبالغ هنگفتی را در رسانه‌ها هزینه می‌کند تا این آشفته بازار خودرو را آشفته‌تر کند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

وزیر صمت از جلسه امروز بیان داشت: « پیگیری کنید کدام شرکت است که وقتی به منافعش نمی‌رسد، با معاون بنده برخورد فیزیکی می‌کند!»

اطمی امین گفت: در میانه اجرای برنامه چهارساله خودرو به جای خوبی رسیده ایم. می‌توانستم به دنبال محبوبیت خود باشم ولی مسیر دیگر را انتخاب کردم و وارد میدان شدم و مسئله را زیر ساختی حل کردم.

وزیر صمت بیان کرد: آقای رئیس مجلس شما پیگیری کنید کدام شرکت است که وقتی به منافعش نمی‌رسد، با معاون بنده برخورد فیزیکی می‌کند.

فاطمی امین افزود: وسط جراحی هستیم، در حال بهبودی هستیم، نشانه های بهبودی آشکار شده است. صنعت خودروی کشور بیمار است و دردهای مزمن دارد.اگر در سال های قبل تولید خودرو، توقف و کاهش آن درمان میشد و واردات خودرو متوقف نمی شد، چنین روزهایی نداشتیم.

وی گفت: صنعت خودروی کشور مبتنی بر مونتاژ و داخلی سازی است به همین دلیل با فزار و نشیب تحریم ها تولید خودرو دست‌خوش تغییرات می‌شود. دشمن می‌داند خودرو مسئله اجتماعی و اقتصادی گسترده دارد.

۴.۳ امتیاز از ۶ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.