سدان رسپکت در کارخانه بهمن موتور دیده شد

سدان رسپکت در کارخانه بهمن موتور دیده شد
سدان رسپکت در کارخانه بهمن موتور دیده شد

به تازگی یکی از مخاطبان اسب بخار تصاویری از سدان رسپکت را برای این رسانه ارسال کرده است. این عکس ها مربوط به یکی از نمونه های اولیه رسپکت است که برای انجام آزمایش های فنی در کارخانه بهمن موتور حضور دارد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

در آخرین گفت و گوی خبرنگار اسب بخار با مدیرعامل گروه بهمن اعلام شد که در حال حاضر کارخانه بهمن موتور مشغول تجهیز خط بدنه و تریم رسپکت است و این سدان جدید، فعلاً مراحل تست های فنی و داخلی سازی اولیه را پشت سر می گذارد. همچنین با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، بهمن رسپکت در بهار ۱۴۰۱ وارد بازار خواهد شد و در جایگاه یکی از پرفروش ترین محصولات این خودروساز قرار می گیرد.

سدان رسپکت در کارخانه بهمن موتور دیده شد
سدان رسپکت در کارخانه بهمن موتور دیده شد

در تصاویر ارسال شده توسط مخاطب اسب بخار، نشان کوین بر روی ژوآندو نصب است و می توان نتیجه گرفت که این خودرو جز نمونه های وارداتی رسپکت به حساب می آید.

تست های جاده ای رسپکت آغاز شد + تصاویر

به تازگی یکی از مخاطبان اسب بخار تصاویری از سدان جدید گروه بهمن برای این رسانه ارسال کرده است. آن طور که مشخص است، تست جاده ای بهمن رسپکت در کشور آغاز شده و احتمال آن بسیار است تا در زمستان ۱۴۰۰، رونمایی رسمی این خودرو صورت بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، در حال حاضر یک دستگاه کوین ژوآندو ( Cowin Xuandu ) سفید رنگ پلاک گذر موقت را دریافت کرده و از اواخر هفته گذشته برای انجام تست های فنی وارد جاده های کشور شده است. این تست ها جهت تطبیق قوای محرکه با شرایط جاده ای ایران انجام می شود و از سویی با توجه به الزام های قانونی، نیاز است تا هر خودروی جدیدی چند هزار کیلومتر برای به دست آمده داده های استانداردی در جاده های مختلف کشور تردد داشته باشد.

مشخصات فنی رسپکت :

این خودرو قرار است تا با پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو شارژ به بازار عرضه شود. بهمن رسپکت توان ۱۵۰ اسب بخار را با گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر دارد و سیستم انتقال قدرت آن از نوع CVT با تعویض دنده مصنوعی ۹ سرعته است. با نگاهی به سهام داران Cowin و از سویی ویژگی های سدان ژوآندو، می توان پی برد که این سدان از نظر پلتفرم مشابه به چری آریزو ۵ و آریزو ۶ است. همچنین ساختار قوای محرکه رسپکت گروه بهمن نیز در بحث انتقال قدرت مشابه به رقبای مدیران خودرویی بوده و در بخش پیشرانه هم، نسخه به روز رسانی شده قوای محرکه AVL برای محصول جدید گروه بهمن انتخاب شده است.

بهمن رسپکت قرار است تا با شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، صندلی های جلوی برقی، سانروف، تریم داخلی چرم مصنوعی، استارت دکمه ای، دوربین ۳۶۰ درجه، نمایشگر لمسی، ترمز پارک برقی، فرمان کمکی برقی، گرمکن صندلی های جلو، نور پردازی کابین، اتوهلد، سنسور نور و باران، رینگ آلومینیومی و… به بازار ایران بیاید.

با توجه به سیاست گذاری های گروه بهمن و شرکت بهمن موتور، احتمال آن بسیار است که سدان رسپکت با سطح امکانات بیشتری نسبت به آریزو ۵ و آریزو ۶ به بازار بیاید و از آن طرف قیمت کمتری نسبت به آن ها را داشته باشد.

پایگاه خبری اسب بخار

عکس های نسخه گذر موقت: امیر نظامی خواه

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.