مدیر عامل گروه بهمن: تکریم مشتری اولویت اصلی ما در بهمن است

گروه بهمن
گروه بهمن

بیوک علیمرادلو مدیر عامل شرکت بهمن در نشست خبری یازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و پنجمین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل و ترانزیت ‌در اصفهان گفت: «گروه بهمن طیف متنوعی از محصولات را روانه بازار کرده است و این شرکت از دو چرخ تا هیجده چرخ را تولید می‌کند.»

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزار ش پایگاه خبری اسب بخار، علیمرادلو اظهارداشت: «محصول ما با بالاترین کیفیت عرضه می شوند و به همین منظور تقاضا برای محصولات گروه بهمن زیاد است.»
مدیرعامل گروه بهمن با تأکید بر این که امید داریم بتوانیم بزرگ ترین تجاری ساز شویم اظهار داشت: «اکنون در بخش تجاری بیش ترین سهم به گروه بهمن تعلق دارد و در بخش مینی بوس درصد خوبی را در اختیار داریم و تنوع کشنده‎‌هایی که در نمایشگاه در معرض نمایش قرار داده‌ایم بیانگر آن است که در سال گذشته سرمایه گذاری بزرگی صورت گرفته است.»
علیمرادلو با بیان این که امیدواریم اتوبوس شهری اسنا در خیاباهای اصفهان دیده شود تصریح کرد: «مدعی هستیم از نظر کیفیت بهترین اتوبوس را در بازار عرضه کرده‌ایم.»
توجه به کرامت مشتری به عنوان بالاترین ارزش در گروه بهمن نکته‌ای بود که علیمرادلو بدان اشاره و بیان داشت: «از سال گذشته واحدی به نام رضایت و خشنودی مشتریان ایجاد و سعی کرده ایم با بررسی رویکرد تمام خودروسازان دنیا بهترین ها را بیاوریم، به همین دلیل، برای رضایت مشتری حساسیت بالایی داریم. تکریم مشتری اولویت اصلی بهمن است.»
وی با تأکید بر این که مرکز خشنودی و رضایت مشتریان نشان می دهد اولویت با مشتری است ادامه داد: «همچنین واحد CHC نیز به عنوان مرکز پاسخ‌گویی مسئولیت ارتباط مداوم با مشتری را عهده دار است و معتقدیم مشتری و کسی که محصول ما را می‌خرد خانواده ماست و انتظار داریم که خانواده ما همیشه محصول ما را استفاده کند.»

حفظ ارزندگی محصول اولویت بهمن است

علیمرادلو ‌با تأکید بر این که با داخلی سازی قطعات در تمام محصولات سعی می کنیم تا جایی که کیفیت دچار خدشه نشود داخلی سازی کنیم تصریح کرد: «حفظ ارزندگی محصول هدف گروه بهمن است یعنی مصرف کننده از خرید محصول رضایت داشته باشد. در جایی که تیراژ کافی باشد به دنبال ساخت داخل هستیم و در جایی که وابستگی ما را کم کند باز سراغ ساخت داخل می‌رویم. شاسی‌های خودروها را خودمان تولید می‌کنیم.»
مدیرعامل گروه بهمن با تأکید بر این که روش قیمت گذاری محصولات براساس روش قیمت گذاری ستاد کنترل بازار و سازمان حمایت از مصرف کنندگان است که براساس قانون اعمال می‌شود تصریح کرد: «اگر در صورت‌های مالی گروه بهمن سود خوبی حاصل می‌شود مرهون زحمات شبانه روزی نیروی انسانی است. افزایش قیمت خودروی بهمن را با خودروهای مشابه و لوازم خانگی مقایسه و تفاوت بازار با قیمت کارخانه را مشاهده کنید، بازار آمادگی دارد دیگنیتی را بالای یک میلیارد خریداری کند، اما کارخانه آن را زیر یک میلیارد به فروش می‌رساند.»
 
در ادامه نشست خبری حسین خضری، مدیر عامل بهمن دیزل، با تأکید بر این که بهمن دیزل در حوزه خودروهای تجاری محصول تولید می کند افزود: «بهمن دیزل را با ایسوزو می شناسند. چند سالی است تنوع محصولات را افزایش داده ایم و کامیونت فورس ۶ تن و ۸ تن را تولید کرده ایم و سپس کشنده امپاور تولید شد.»
وی با تأکید بر این که باید بتوانیم پاسخ‌گوی نیاز کشور باشیم گفت: «اکنون مسئولیت اجتماعی ما سنگین‌تر است. متأسفانه تقاضا و عرضه در بازار خودرو خیلی همخوانی ندارد.»
خضری همچنین بیان داشت: «یکی از سیاست های گروه بهمن که در بهمن دیزل هم دنبال می شود مسئله قیمت است. با توجه به قیمت و کیفیت، به روز بودن محصولات مهم است. تقاضا در محصولات ما نسبت به سایر خودروسازان بیش تر است. از این رو، قصد ما این است با تولید بیش تر بتوانیم تعادلی در بازار ایجاد تا بتوانیم پاسخ‌گوی بازار باشیم.»
وی با بیان این که کامیون ۱۸ تن، ۲۶ تن و ۱۲ تن را در برنامه تولید شرکت بهمن دیزل داریم افزود: «هنوز کامیونت ۱۲ تن در بازار عرضه نشده است، البته عرضه این محصول جزو برنامه های توسعه محصولی بهمن دیزل به شمار می رود.»
خضری در ادامه با یادآوری این نکته که انواع کاربری در بهمن دیزل در حال تولید است اظهارداشت: «امسال ظرفیت تولید این محصول را افزایش خواهیم داد و مشتری محصول کاملی را تحویل خواهد گرفت.»
مدیرعامل بهمن دیزل گفت: «فضایی که گروه بهمن در نمایشگاه به خودش تخصیص داده است و محصولاتی که ما عرضه کرده‌ایم نشان می‌دهد به دنبال آن هستیم که بتوانیم پاسخ‌گوی بازار باشیم. مینی بوس پگاسوس که در حوزه خدمات شهری جنبه تجاری برای ما دارد، نیاز بازار را هم تأمین می‌کند.»

جلیل هاشمی مدیر عامل اسنا نیز در این نشست خبری با اشاره به این که گروه بهمن در بحث خدمات شهری رتبه نخست دارد تصریح کرد: «در صدد آن هستیم محصول جدید ۱۲ متری خود را به زودی به ناوگان حمل و نقل شهر اصفهان اضافه کنیم.»
وی با تأکید بر این که اتوبوس دوازده متری اسنا یک نوآوری است تصریح کرد: «از نظر فنی می توان گفت بهترین اتوبوس در ایران و حتا اروپاست و توانستیم اتوبوسی را در اصفهان ارائه دهیم که از نظر رفاه مسافر و بصری مورد توجه بوده است.»
وی در توضیح امکانات این اتوبوس نیز گفت: «از نظر صندلی و کابین مسافر و راننده رضایت بخش است. در اتوبوس ها سیستم تهویه هوا راه اندازی شده است. هر مسافر سیستم شارژ موبایل دارد سیستم صندلی چرخ‌دار تعبیه شده و از نظر ایمنی تمام ساختارها لحاظ شده است. راننده می تواند حتی سقف اتوبوس را ببینید و از نظر ایمنی شرکت واحد می تواند رفتار راننده را رصد کند و این سیستم ها می تواند به افزایش رضایتمندی شهروندان منجر شود.»
وی با تأکید بر این که اتوبوس ۱۸متری را وارد چرخه تولید خواهد شد خاطرنشان کرد: «همین طور تولید اتوبوس هایی با طول ۹ متری روانه شهرها خواهد شد و امیدواریم بتوانیم محصولاتی را تولید کنیم که منجر به افزایش رضایتمندی شهروندان گردد.»

راه اندازی خط مونتاژ رباتیک بدنه SUV در بهمن اتفاق نوینی است

علی پورابراهیم، رییس هیئت مدیره بهمن موتور، در این نشست خبری با بیان این که نصب و راه اندازی خط پرس بدنه خودرو در سال گذشته صورت گرفته است گفت: «راه اندازی خط مونتاژ رباتیک بدنه های SUV در بهمن اتفاق نوینی است که تاکنون جسارت سرمایه گذاری برای خودروهای SUV صورت نگرفته بود و هم‌اکنون بهمن با ظرفیت ساخت ۱۵ بدنه در ساعت راه اندازی شده است.»
وی همچنین گفت: «انتقال خط وانت موجب ایجاد ظرفیت ۲۰هزار واحدی شده است و برنامه داریم تولید بهمن موتور تا سقف ۶۰هزار خودرو برسد که از این SUV است.»

می‌خواهیم از فاز مونتاژ‌ وارد مرحله طراحی شویم

در ادامه این نشست خبری، آرمان موسوی، مدیرعامل ایران دوچرخ، با تأکید بر این که بالای ۱۰ نوع محصول داریم افزود: «سه چرخه برقی و تریل پرشی ۲۵۰ سی.سی جزو محصولات ایران دو چرخ هستند. هدف ما تنها گسترش سبد محصول نیست، بلکه ‌می خواهیم از مونتاژ‌ وارد مرحله طراحی و نوآوری شویم تا مشکلات موتورسیکلت‌های برقی به صورت ریشه‌ای رفع شود.»
وی با اشاره به این که استراتژی شرکت ایران دوچرخ عرضه محصولات با قیمت قابل قبول است گفت: «محصولات ما کیفیت خوبی دارد. جایگاه مناسبی در قیمت گذاری داریم. محصولات ما از نظر کیفی و قیمتی رقابتی هستند و تلاش ما این است که با افزایش تیراژ به سوددهی برسیم و امیدواریم تا پایان سال حداقل ۵ محصول جدید برای بازار داشته باشیم.»

علی طجوزی

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.