بیلبورد تبلیغاتی فیدلیتی پرستیژ و XB1 اکران شد

بیلبورد تبلیغاتی فیدلیتی پرستیژ و XB1 اکران شد

گروه بهمن بیلبورد تبلیغاتی فیدلیتی پرستیژ و فیدلیتی XB1 را در سطح شهر تهران اکران کرد. برای همین می توان گفت که قطعاً در سال ۱۴۰۲، دو عضو جدید خانواده فیدلیتی در کارخانه بهمن موتور به تولید می رسند.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، فیدلیتی پرستیژ نمونه ایرانیزه جتور X70 پلاس است که بهمن موتور برنامه دارد تا این خودرو را به عنوان یک کراس اوور به نسبت لوکس و پرآپشن هفت نفره به بازار عرضه کند. فیدلیتی XB1 هم نسخه داخلی جتور X1 است و در جایگاه یک کراس اوور لوکس و به نسبت پرشتاب قرار می گیرد. گفته می شود که عرضه دو مدل جدید فیدلیتی در نیمه اول سال جاری اتفاق خواهد افتاد. در کنار برنامه عرضه این خودروها، مدیران گروه بهمن در اواخر سال ۱۴۰۱ اعلام کردند که در سال جدید خودروهای دیگری مانند بهمن G9، دیگنیتی دریم و خودروهای وارداتی هم به سبد محصولات این شرکت خودروساز خصوصی اضافه می شوند. همچنین بحث عرضه فیدلیتی دریم یا همان جتور X90 پلاس هم داغ شده است.

فیدلیتی پرستیژ و فیدلیتی XB1 با پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوشارژر TGDi با فناوری AVL اتریش در ایران تولید می شوند. این پیشرانه ۱۹۵ تا ۱۹۷ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۸۵ تا ۲۹۰ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه تَر (W-DCT) هم توان را به چرخ های جلوی فیدلیتی XB1 و پرستیژ می رساند. این قوای محرکه در فونیکس تیگو ۸ پرو و فونیکس FX پرمیوم هم دیده می شود و بزودی بر روی فونیکس تیگو ۷ پرو مکس هم نصب خواهد شد. اما مهندسان گروه بهمن اعلام می کنند که در برخی اجزای فنی، قوای محرکه فیدلیتی پرستیژ و XB1 با رقبای نام برده متفاوت است.

۴.۱ امتیاز از ۱۷ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.