شرایط فروش دیگنیتی پرایم اعلام شد – آبان 1400

شرایط فروش دیگنیتی پرایم اعلام شد - آبان 1400
شرایط فروش دیگنیتی پرایم اعلام شد – آبان ۱۴۰۰

گروه بهمن و شرکت بهمن موتور به تازگی شرایط فروش نقدی دیگنیتی پرایم را اعلام کرده است. این طرح فروش به صورت اینترنتی برگزار خواهد شد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، در طرح فروش جدید دیگنیتی پرایم قیمت این محصول ۷۹۵ میلیون تومان اعلام شده است. همچنین تحویل این خودرو برای هفته چهارم آذر ۱۴۰۰ اعلام شده و مشتریان می توانند رنگ های سفید، مشکی، قرمز، خاکستری کهکشانی و خاکستری گرافیتی انتخاب کنند.

زمان آغاز فروش دیگنیتی پرایم بهمن موتور ساعت ۱۰ صبح دوشنبه مورخ ۱۷ آبان اعلام شده و مشتریان می توانند با مراجعه به وبسایت فروش این شرکت، نسبت به خرید نسخه پایه دیگنیتی اقدام کنند.

حتماً ببینید: ویدیوی تست و بررسی دیگنیتی پرایم گروه بهمن در اسب بخار

بهمن دیگنیتی پرایم یک کراس اوور مونتاژی است که این روزها به مرحله تولید در ایران رسیده و در اصل، نسخه ایرانی ix5 به حساب می آید. این کراس اوور سبک طراحی کوپه را دارد و به پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو شارژر ۱۴۸ اسب بخار با گشتاور ۲۲۰ نیوتن متر مجهز است. همچنین جعبه دنده اتوماتیک CVT توان این پیشرانه را به چرخ های جلوی دیگنیتی پرایم می رساند. سقف پانوراما، فرمان کمکی برقی، رینگ آلومینیومی، درِ صندوق برقی، استارت دکمه ای، فناوری LED چراغ ها، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، نمایشگر لمسی، کروز کنترل و محدود کننده سرعت، تریم داخلی چرم، تهویه اتوماتیک، صندلی برقی راننده، استارت دکمه ای، ترمز پارک برقی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، دوربین ثبت وقایع و… از جمله امکانات دیگنیتی پرایم است. در حال حاضر دیگنیتی پرایم با دو تریم داخلی مشکی و مارون در کارخانه بهمن موتور مونتاژ می شود.

پایگاه خبری اسب بخار

عکس ها: علیرضا پاداش / اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.