قیمت دیگنیتی پرایم چه قدر است؟

قیمت بهمن دیگنیتی پرایم
قیمت بهمن دیگنیتی پرایم

مدیران گروه بهمن اعلام کرده اند که در دهه فجر امسال، فروش فوری دیگنیتی پرایم را آغاز خواهند کرد و در آینده نزدیک قیمت قطعی آن را اعلام می کنند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، در نمایشگاه مشارکت در داخلی سازی محصولات گروه بهمن، مدیران ارشد این خودروساز بخش خصوصی حاضر شدند و در روز اول به بخشی از سوالات خبرنگاران و رسانه ها پاسخ دادند. در گفت و گوی رسانه ای ثبت شده با مدیران گروه بهمن و شرکت بهمن، مشخص شد که در دهه فجر ۱۳۹۹ فروش فوری دیگنیتی پرایم با قیمت قطعی توسط این خودروساز آغاز خواهد شد. همچنین گروه بهمن برنامه دارد تا بیش از سه هزار و ۵۰۰ دستگاه دیگنیتی را در سال ۱۴۰۰ به تولید برساند. به گفته مدیران ارشد این شرکت، در حال حاضر تولید بهمن دیگنیتی در تهران آغاز شده و بزودی این کراس اوور کوپه روانه بازار می شود.

مدیران 777 مدیران 777

بهمن دیگنیتی پرایم یک کراس اوور مونتاژی است که با مشارکت DFL و DFM به مرحله تولید در ایران رسیده و در اصل، نسخه ایرانی ix5 به حساب می آید. این کراس اوور سبک طراحی کوپه را دارد و به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو شارژر ۱۴۸ اسب بخار با گشتاور ۲۲۰ نیوتن متر مجهز است. همچنین جعبه دنده اتوماتیک CVT توان این پیشرانه را به چرخ های جلوی دیگنیتی پرایم می رساند. سقف پانوراما، فرمان کمکی برقی، رینگ آلومینیومی، درِ صندوق برقی، استارت دکمه ای، فناوری LED چراغ ها، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، نمایشگر لمسی، کروز کنترل و محدود کننده سرعت، تریم داخلی چرم، تهویه اتوماتیک، صندلی برقی راننده، استارت دکمه ای، ترمز پارک برقی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، دوربین ثبت وقایع و… از جمله امکانات دیگنیتی پرایم است.

پیش از سقوط قیمت ارز و آغاز رکود و کاهش قیمت خودرو در بازار آزاد، برخی کارشناسان صنعت خودرو می گفتند که گروه بهمن دیگنیتی را با قیمتی فراتر از ۹۰۰ میلیون تومان به فروش می رساند. اما با وجود اینکه هنوز این خودروساز قیمت قطعی کراس اوور جدید خود را اعلام نکرده است، برخی رسانه ها و منابع آگاه می گویند که قیمت دیگنیتی پرایم گروه بهمن در محدوده ۷۶۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان خواهد بود. برخی هم معتقد هستند که در دهه فجر پیش رو، بهمن موتور دیگنیتی پرایم را با قیمت ۷۸۰ میلیون تومان به بازار عرضه می کند.

به گفته مدیران این شرکت، قرار است تا پس از دیگنیتی عرضه کراس اوور بزرگتری را نام ” بهمن فیدلیتی ” آغاز شود. فیدلیتی نمونه داخلی جتور X70 به حساب می آید که به تازگی تبلیغات آن در سطح شهرها شروع شده است.

حتماً ببینید: ویدیوی تست و بررسی بهمن دیگنیتی پرایم در اسب بخار + تست شتاب

حتماً بخوانید: متن تست و بررسی دیگنیتی پرایم گروه بهمن + تست شتاب و تصاویر

عکس ها: علیرضا پاداش / اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.