دیگنیتی دریم توسط بهمن موتور به بازار عرضه می شود

دیگنیتی دریم توسط بهمن موتور به بازار عرضه می شود

تیپ دریم دیگنیتی قرار است تا خودرویی لوکس تر از نسخه پرایم و پرستیژ این کراس اوور بهمن موتور باشد و در تابستان سال ۱۴۰۲ به صورت وارداتی به بازار بیاید.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، اسماعیل نوروزی عضو هیئت مدیره شرکت بهمن موتور اعلام کرده است که پس از موفقیت کسب شده در عرضه دیگنیتی پرایم و پرستیژ، این شرکت خودروساز خصوصی می خواهد تا نسخه دو دیفرانسیل و ۷ نفره این کراس اوور چینی و مونتاژی را به بازار ایران بیاورد. گفته می شود که دیگنیتی دریم در گام اول به صورت وارداتی در تابستان ۱۴۰۲ در بازار عرضه می شود و در صورت استقبال مشتریان، پروژه مونتاژ این خودرو هم در پیش گرفته می شود. نوروزی اعلام کرده است که طی همکاری گروه بهمن و بهمن موتور با نشان سوکون گروه دانگ فنگ، قرار است تا کراس اوور دو دیفرانسیل ix7 به صورت وارداتی (CBU) و با نام دیگنیتی دریم در بازار ایران عرضه شود.

دیگنیتی دریم امکاناتی مانند رانندگی خودکار سطح ۲.۵، قابلیت دو دیفرانسیل، سردکن و گرمکن صندلی های جلو، کروز کنترل تطبیقی، شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، دوربین ۳۶۰ درجه، شارژر بی سیم تلفن همراه و… را خواهد داشت. همچنین پیشرانه این خودرو مانند دیگنیتی پرستیژ است و با حجم پیشرانه دو لیتر و فناوری توربوشارژر TGDi، قدرت ۲۳۰ اسب بخار را با گشتاور ۳۵۵ نیوتن متر تولید می کند. اما جعبه دنده ۶ سرعته AT در دیگنیتی دریم توان را به چرخ های جلو و عقب منتقل می کند و این کراس اوور با ساختار یکپارچه (مونوکوک) را به یک خودروی دو دیفرانسیل i-AWD تبدیل می کند.

با توجه به اطلاعاتی که بهمن موتور اعلام کرده است، دیگنیتی دریم همان KX7 گروه کرمان خودرو بوده و باید در آینده ببنیم که کدام یک از این خودروسازها، نمونه ایرانیزه ix7 را به بازار ایران عرضه می کنند. بهمن موتور اعلام می کند که مستندات کافی برای واردات دیگنیتی دریم را دارد و گروه کرمان خودرو هم بر اساس گزارش های منتشر شده، مونتاژ اولیه KX7 را در یکی از کارخانه های خود آغاز کرده است.

۴ امتیاز از ۱۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.