قیمت و شرایط فروش کامیونت فورس بهمن دیزل اعلام شد

قیمت و شرایط فروش کامیونت فورس 8.5 تن بهمن دیزل
قیمت و شرایط فروش کامیونت فورس ۸.۵ تن بهمن دیزل

بر اساس اطلاعات منتشر شده، شرکت بهمن دیزل برنامه دارد تا از امروز فروش نقدی کامیونت فورس ۸.۵ تن (کابین خوابدار) را آغاز کند. گفته می شود که از ساعت ۱۰ صبح چهارم دی ۱۴۰۰ به مدت ۴ روز فروش این کامیونت جدید تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

مدیران 777 مدیران 777

قیمت کامیونت فورس ۸.۵ تن کابین خوابدار ۹۴۹ میلیون تومان اعلام شده و زمان تحویل این محصول کار و تجاری به خریداران، هفته سوم بهمن ۱۴۰۰ خواهد بود. همچنین در این طرح فروش نسخه سفید رنگ فورس ۸.۵ تن عرضه می شود و مشتریان می توانند در هنگام ثبت نام و یا زمان تحویل، کاربری مورد نظر خود را برای این کامیونت به گروه بهمن و شرکت بهمن دیزل سفارش دهند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

در حال حاضر نمایندگی های بهمن دیزل تبلیغات فروش فورس را در شبکه های اجتماعی خود آغاز کرده اند و با توجه به قیمت و ظرفیت باری این کامیونت، پیش بینی می شود که در دور اول فروش این محصول جدید، استقبالی مشابه به کامیونت شیلر برای فورس ۸.۵ تن ثبت گردد.

معرفی کامیونت فورس بهمن دیزل
معرفی کامیونت فورس بهمن دیزل

کامیونت فورس معرفی شد + تصاویر

هشتم آذر ۱۴۰۰ گروه بهمن و شرکت بهمن دیزل ، سری کامیونت های فورس را به بازار معرفی کردند. کامیونت فورس با دو ظرفیت ۶ و ۸.۵ تن به بازار می آید و نسخه کابین خوابدار آن هم قابل سفارش است.

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، گفته می شود که بزودی فروش کامیونت فورس ۸.۵ تن آغاز می شود و احتمال زیاد این خودروی مونتاژی با قیمت حدودی یک میلیارد تومان به دست خریداران می رسد. همچنین در آینده نزدیک تولید انبوه نمونه ۶ تن فورس هم در دستور کار قرار می گیرد که قطعاً قیمتی کمتر از نمونه های ۸.۵ تن را خواهد داشت. کامیونت فورس نمونه ایرانیزه سری فورلند کمپانی فوتون است که در بخش های تریم داخلی، ظاهر و برخی ویژگی های فنی با نسخه چینی تفاوت دارد.

مشخصات فنی کامیونت فورس :

کامیونت فورس به پیشرانه ۳۷۶۰ سی سی ۴ سیلندر توربو شارژر کامینز مجهز است و می تواند به عنوان یک پیشرانه دیزلی، ۱۵۵ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۴۹۱ نیوتن متر تولید کند. همین اطلاعات نشان می دهد که سری کامیونت های فورس قوای محرکه قوی تری نسبت به شیلر دارند. همچنین این پیشرانه هم با مهندسی کامینز همراه بوده و جعبه دنده شش سرعته دستی نیز، توان را به چرخ های عقب فورس می رساند.

جعبه دنده فورس از نوع ۶ سرعته دستی ( ۶ +۱ ) است که دارای فناوری ZF بوده و توان را به چرخ های عقب می رساند. ترمزهای این کامیونت از جدید از نوع بادی و با نشان وبکو است و می تواند عملکرد بهتری را نسبت به ترمزهای قدیمی کامیونت های موجود در بازار داشته باشد.

امکانات و ویژگی های فورس :

کامیونت فورس از نظر امکانات در جایگاه بهتری نسبت به شیلر قرار دارد و به گفته مهندسان بهمن دیزل، سطح کیفی بالاتری را نسبت به کامیونت اقتصادی این گروه خودروسازی دارد. ترمز ABS، EBD، کروز کنترل، جای خواب راننده (برای نسخه کابین خوابدار)، صندلی راننده با قابلیت تنظیم ارتفاع، تریم داخلی چرم و پارچه، نمایشگر لمسی، ترمز اگزوز، گاز درجا، گرمکن آینه های جانبی، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، چراغ روشنایی روز، شیشه های برقی و… از جمله امکانات کامیونت فورس گروه بهمن است. برخی امکانات مانند دوربین دنده عقب هم برای این خودروی کار و تجاری قابل سفارش است.

با وجود این امکانات، جای خالی سیستم کنترل پایداری الکتریکی در کامیونت فورس دیده می شود و شاید بهتر باشد این خودروی کار و تجاری نیمه سنگین نیز، مانند رقبایی چون جک سری N به این ویژگی ایمنی مجهز گردد.

پایگاه خبری اسب بخار

عکس ها: علیرضا پاداش / اسب بخار

فورس بهمن دیزل چه پیشرانه ای دارد؟

کامیونت فورس به پیشرانه ۳۷۶۰ سی سی ۴ سیلندر توربو شارژر کامینز مجهز است و می تواند به عنوان یک پیشرانه دیزلی، ۱۵۵ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۴۹۱ نیوتن متر تولید کند. همین اطلاعات نشان می دهد که سری کامیونت های فورس قوای محرکه قوی تری نسبت به شیلر دارند.

مشخصات ترمز و گیربکس کامیونت فورس چیست؟

جعبه دنده فورس از نوع ۶ سرعته دستی ( ۶ +۱ ) است که دارای فناوری ZF بوده و توان را به چرخ های عقب می رساند. ترمزهای این کامیونت از جدید از نوع بادی و با نشان وبکو است و می تواند عملکرد بهتری را نسبت به ترمزهای قدیمی کامیونت های موجود در بازار داشته باشد

فورس گروه بهمن چه امکاناتی دارد؟

ترمز ABS، EBD، کروز کنترل، جای خواب راننده (برای نسخه کابین خوابدار)، صندلی راننده با قابلیت تنظیم ارتفاع، تریم داخلی چرم و پارچه، نمایشگر لمسی، ترمز اگزوز، گاز درجا، گرمکن آینه های جانبی، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، چراغ روشنایی روز، شیشه های برقی و… از جمله امکانات کامیونت فورس گروه بهمن است. برخی امکانات مانند دوربین دنده عقب هم برای این خودروی کار و تجاری قابل سفارش است.

۳.۳ امتیاز از ۳ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.