کامیونت شیلر جدید به بازار آمد + تصاویر

کامیونت شیلر جدید به بازار آمد
کامیونت شیلر جدید به بازار آمد

به تازگی شرکت بهمن دیزل و گروه بهمن عرضه کامیونت ۶ تن شیلر را با ظاهر و ویژگی های جدید آغاز کرده اند. در حال حاضر نسخه جدید شیلر به امکانات به روزتری مجهز شده است و از سویی سبک طراحی بهتری را دارد.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، در شیلر جدید می بینیم که سپر این خودروی کار و تجاری نسبت به نسخه قبلی تغییر کرده و چراغ های مه شکن روی این قطعه نصب شده است. از سویی الگوی چراغ های جلو تغییر کرده و جلو پنجره و قاب بالای چراغ ها نیز سبکی جدید را به خود گرفته اند. این تغییرات سبب شده است تا شیلر ظاهری بهتر نسبت به نسخه های قبلی را داشته باشد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

در بخش کابین کامیونت شیلر جدید هم می بینیم که به طور کلی الگوی داشبورد و کنسول میانی تغییر کرده و دیگر سبک قدیمی ایسوزو در کابین این خودروی کار و تجاری دیده نمی شود. همچنین تزئینات دکوراتیو کابین بهبود پیدا کرده اند و شیلر را از حالت قدیمی و با داشبورد ساده، خارج کرده اند. در کابین شیلر جدید بهمن دیزل نمایشگر لمسی ۶.۲ اینچی نصب شده و امکاناتی مانند دوربین دنده عقب، رهیاب ماهواره ای، بلوتوث و… بر روی این مالتی مدیا فعال است. سیستم تهویه این خودرو همچنان از نوع دستی بوده و تنها گروه بهمن پنل تهویه الکتریکی دستی را به کابین این خودرو اضافه کرده است. با کمی دقت می توان متوجه شد که این پنل تنظیمات تهویه مربوط به خودروهایی مانند ساینا و کوییک است.

با توجه به شیلرهای جدید صفر کیلومتری که در بازار آزاد حضور دارند، می توان متوجه شد که گروه بهمن و شرکت بهمن دیزل این کامیونت ۶ تن را با دو تریم مشکی و کِرِم تولید می کند. در حال حاضر کامیونت شیلر جدید ۶ تن بدون کاربری و یا با کاربری های مختلف قیمتی در بازه ۸۳۹ میلیون تومان تا یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان را دارد.

مشخصات فنی کامیونت شیلر جدید :

شیلر جدید به پیشرانه ۳.۸ لیتری توربو دیزل ۴ سیلندر مجهز است که ۱۴۱ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۴۴۰ نیوتن متر تولید می کند. این گشتاور از ۱۲۰۰ تا ۲۲۰۰ دور در دقیقه به جعبه دنده ۶ سرعته ( ۶ + ۱ ) منتقل می شود و توان هم به چرخ های عقب می رسد.

ترمزهای شیلر جدید همچنان از نوع پنوماتیک است و سامانه ABS در این کامیونت دیده می شود. ترمز اگزوز هم از جمله امکانات دیگر این خودروی کار و تجاری است.

پایگاه خبری اسب بخار

۲.۲ امتیاز از ۴ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.