مزایده موتورسیکلت ها و خودروهای لوکس بابک زنجانی + قیمت پایه

مزایده موتورسیکلت ها و خودروهای لوکس بابک زنجانی
مزایده موتورسیکلت ها و خودروهای لوکس بابک زنجانی

به تازگی آگهی مزایده موتورسیکلت ها و خودروهای لوکس بابک زنجانی توسط قوه قضاییه منتشر شده است و متقاضیان می توانند از ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ جهت شرکت در این مزایده استفاده اقدام کنند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، با توجه به اطلاعیه منتشر شده در این مزایده بخشی از اموال منقول و غیر منقول بابک زنجانی به فروش می رسند. در میان ردیف اموال اعلام شده، نام چهار خودرو و دو موتورسیکلت گران قیمت و لوکس به چشم می خورد. ب ام و ۷۵۰Li مدل ۲۰۱۱، پورشه پانامرا مدل ۲۰۱۲، ب ام و X6 مدل ۲۰۱۱ و مرسدس بنز SL500 مدل ۲۰۱۴ از جمله خودروهای حاضر در این مزایده هستند. در این اطلاعیه تیپ فنی پانامرا و X6 زنجانی اعلام نشده و بدیهی است که پس از مشاهده میدانی این خودروها، می توان به جزئیات نسخه خریداری شده توسط این فرد پی برد

همچنین در مزایده اموال بابک زنجانی دو موتور سیکلت هوندا و سوزوکی با شرایط بدون پلاک به فروش می رسند. نوع موتورسیکلت هوندا بابک زنجانی از نسخه گلدوینگ با پیشرانه ۱.۸ لیتری ۶ سیلندر است که رنگ مشکی دارد. احتمالاً این موتورسیکلت جز نسخه های سفارشی و تغییر یافته این سری از محصولات کروزر هوندا است. همچنین موتورسیکلت سوزوکی که در این مزایده نام آن عنوان نشده است از نوع هایابوسا بوده و به پیشرانه ۱.۳ لیتری ۶ سیلندر مجهز است.

متقاضیان این مزایده می توانند در بازه زمانی ۱۳ تا ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ از ساعت ۹ الی ۱۵ نسبت به بازدید از خودروها و موتورسیکلت های بابک زنجانی اقدام کنند و اعداد پیشنهادی خود را اعلام نمایند. بر اساس این اطلاعیه، نتیجه مزایده ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ مشخص می شود.

مزایده موتورسیکلت ها و خودروهای لوکس بابک زنجانی
مزایده موتورسیکلت ها و خودروهای لوکس بابک زنجانی

پایگاه خبری اسب بخار

۵ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.