هانتر پلاس، مونتاژی زامیاد در سال 1403 خواهد بود

مونتاژ هانتر پلاس زامیاد
مونتاژ هانتر پلاس زامیاد

به گفته مدیرعامل جدید زامیاد، مهدی صادقی، این شرکت قصد دارد تا پیکاپ هانتر پلاس را در سال ۱۴۰۳ مونتاژ و به بازار ایران عرضه کند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

هفته گذشته در شرکت زامیاد یک تغییر مهم رخ داد و طی آن مدیرعامل قبلی برکنار و مهدی صادقی به عنوان مدیرعامل جدید معرفی شد.
در راستای این تغییر، روز گذشته مهدی صادقی اعلام کرد که زامیاد موفق شد تا در سال ۱۴۰۲رکورد تولید ۱۲ ساله خود را بشکند و برای سال ۱۴۰۳ نیز برنامه های مهمی پیش روی این شرکت است.

به گفته مدیرعامل، یکی از مهم ترین برنامه های زامیاد برای سال ۱۴۰۳ مونتاژ هانتر پلاس است که در رده پیکاپ های لوکس قرار می گیرد و می تواند رقیبی جدی برای فوتون G7، بهمن G9 و کی ام سی T8 تلقی شود.

مونتاژ هانتر پلاس زامیاد

به این ترتیب می توان احتمال داد که در صورت درست پیش رفتن برنامه تولید هانتر پلاس، تولیدات زامیاد در سال آینده فقط زاگرس، نیسان آبی و کارون نخواهد بود و این شرکت یک پیکاپ بسیار پرقدرت و لوکس را هم برای عرضه به بازار آماده خواهد کرد.

پیکاپ هانتر پلاس محصول یکی از مطرح ترین شرکت های چینی یعنی چانگان است و همین قضیه می تواند موجب شود تا متقاضیان خرید پیکاپ های آفرودی، نظرشان به سمت این خودرو جلب شود. از این رو می توان پیش بینی کرد که هانتر پلاس در صورت تولید با تیراژ بالا، بازار خوبی را تجربه کند.

مشخصات فنی هانتر پلاس

چانگان هانتر پلاس مجهز به پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر با تکنولوژی توربو GDi است که می تواند ۲۲۶ اسب بخار توان و ۳۹۰ نیوتن متر را به گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک AT تحویل دهد. در نهایت نیز خروجی گیربکس به هر چهار چرخ خودرو می رسد.

به طور کلی در مورد سطح آپشن های نسخه مونتاژی هانتر پلاس اطلاعاتی منتشر نشده اما با توجه به این که دیگر پیکاپ های رقیب با سطح امکانات بالایی تولید می شوند، احتمالاً زامیاد هم سعی می کند تا نسخه فول پیکاپ جدید خود را در ایران مونتاژ کند و سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهد.

۳.۳ امتیاز از ۶ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.