تصویر رسمی آمیکو آسنا اتوماتیک منتشر شد + مشخصات

آمیکو آسنا توربو اتوماتیک
آمیکو آسنا توربو اتوماتیک

آمیکو در تقویم های تبلیغاتی خود تصویر رسمی آسنا اتوماتیک و فیس لیفت را منتشر کرد.

به تازگی تصویر رسمی آمیکو آسنا اتوماتیک و فیس لیفت در تقویم های تبلیغاتی این شرکت چاپ شده است. مدیران این شرکت می گویند که بزودی معرفی و عرضه رسمی این پیکاپ توربو و اتوماتیک آغاز می شود.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، پیش از این مشخص شده بود که آسنا اتوماتیک با تغییرات زیادی در بخش کابین به بازار می آید و فضای داخلی متفاوتی نسبت به نسخه دنده ای دارد. حال با توجه به این عکس، می بینیم که جلو پنجره این پیکاپ دو دیفرانسیل نیز در نسخه توربوی اتوماتیک تغییر کرده و سبکی جدید را به خود گرفته است. نشان آمیکو که به انگلیسی در جلو پنجره درج شده است، ابعادی بزرگتر دارد و به صورت سرتاسری و برجسته در جلوی آسنا اتوماتیک دیده می شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

مدیران ارشد آمیکو می گویند که آسنا اتوماتیک با قیمتی فراتر از یک میلیارد تومان به بازار عرضه خواهد شد. اما برخی منابع آگاه جزئیات دقیق تری را می گویند و اعلام می کنند که این پیکاپ اتوماتیک با قیمتی در بازه یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان تا یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به فروش می رسد.

حتماً ببینید: ویدیوی تست و بررسی آمیکو آسنا دنده ای در اسب بخار

موتور و پیشرانه آمیکو آسنا توربو اتوماتیک فیس لیفت
موتور و پیشرانه آمیکو آسنا توربو اتوماتیک فیس لیفت

پیشرانه جدید برای آسنا اتوماتیک :

پیشرانه آمیکو آسنا فیس لیفت، ۲٫۴ لیتر حجم دارد و می تواند ۲۱۸ اسب بخار را با گشتاور ۳۲۰ نیوتن متری تولید کند. این پیشرانه از سری MIVEC میتسوبیشی است و در رده ۴K2 این کمپانی قرار می گیرد. با توجه به فناوری توربو شارژر دیگر قرار نیست در آسنا فیس لیفت از سیستم سوخت گاز طبیعی استفاده شود. توان این پیشرانه در پیکاپ جدید آمیکو از طریق یک جعبه دنده ۶ دنده اتوماتیک (شش دنده جلو + یک دنده عقب) به چرخ های عقب و جلو می رسد. حالت برفی، تیپ ترونیک و… در این جعبه دنده اتوماتیک وجود دارد. این جعبه دنده به سفارش آمیکو ساخته شده و تامین آن بر عهده کمپانی ” پانچ ” شعبه فرانسه است.

هنوز آمیکو اعلام نکرده که کدام سری از جعبه دنده های اتوماتیک پانچ را سفارش داده است، اما احتمال دارد جعبه دنده اتوماتیک سری GM 6L50 یا GM 6L45 روی آسنای جدید نصب شود. این جعبه دنده توسط کمپانی ” جنرال موتورز ” طراحی شده و در حال حاضر در کمپانی پانچ فرانسه تولید می شود. سابقه استفاده از این سری جعبه دنده های اتوماتیک پانچ در محصولات کمپانی ب ام و، کادیلاک، هولدن و شورلت دیده می شود.

کابین آمیکو آسنا توربو اتوماتیک فیس لیفت
کابین آمیکو آسنا توربو اتوماتیک فیس لیفت

امکانات نسخه جدید آسنا :

آسنا اتوماتیک قرار است تا با امکاناتی مانند دو کیسه هوا، تریم داخلی چرم، سنسور نور، چراغ روشنایی روز، تهویه الکتریکی، نمایشگر لمسی، رهیاب ماهواره ای، سنسور پارک و دوربین عقب، کروز کنترل، قفل دیفرانسیل اتوماتیک محور عقب، تنظیم الکتریکی وضعیت انتقال قدرت به چرخ ها و… به بازار بیاید. البته این بخشی از امکانات مشخص شده برای آسنا اتوماتیک است و احتمالاً در معرفی رسمی، جزئیات کامل امکانات رفاهی و ایمنی آن منتشر می شود.

پایگاه خبری اسب بخار

چه پیشرانه ای بر روی آمیکو آسنا اتوماتیک نصب است؟

پیشرانه آمیکو آسنا فیس لیفت، ۲٫۴ لیتر حجم دارد و می تواند ۲۱۸ اسب بخار را با گشتاور ۳۲۰ نیوتن متری تولید کند. این پیشرانه از سری MIVEC میتسوبیشی است و در رده ۴K2 این کمپانی قرار می گیرد. با توجه به فناوری توربو دیگر قرار نیست در آسنا فیس لیفت از سیستم سوخت گاز طبیعی استفاده شود.

جعبه دنده اتوماتیک آسنا فیس لیفت چه ویژگی دارد؟

توان این پیشرانه در پیکاپ جدید آمیکو از طریق یک جعبه دنده ۶ دنده اتوماتیک (شش دنده جلو + یک دنده عقب) به چرخ های عقب و جلو می رسد. حالت برفی، تیپ ترونیک و… در این جعبه دنده اتوماتیک وجود دارد. این جعبه دنده به سفارش آمیکو ساخته شده و تامین آن بر عهده کمپانی ” پانچ ” شعبه فرانسه است.

آمیکو آسنا فیس لیفت در نسخه توربو اتوماتیک چه امکاناتی دارد؟

آسنا اتوماتیک قرار است تا با امکاناتی مانند دو کیسه هوا، تریم داخلی چرم، سنسور نور، چراغ روشنایی روز، تهویه الکتریکی، نمایشگر لمسی، رهیاب ماهواره ای، سنسور پارک و دوربین عقب، کروز کنترل، قفل دیفرانسیل اتوماتیک محور عقب، تنظیم الکتریکی وضعیت انتقال قدرت به چرخ ها و… به بازار بیاید.

قیمت آمیکو آسنا فیس لیفت با پیشرانه توربو و جعبه دنده اتوماتیک چه قدر خواهد بود؟

مدیران ارشد آمیکو می گویند که آسنا اتوماتیک با قیمتی فراتر از یک میلیارد تومان به بازار عرضه خواهد شد. اما برخی منابع آگاه جزئیات دقیق تری را می گویند و اعلام می کنند که این پیکاپ اتوماتیک با قیمتی در بازه یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان تا یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به فروش می رسد.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.