غرفه سازی 60 هزار متر از شهر آفتاب، وسعتی بی سابقه برای نمایشگاه خودرو

پنجمین نمایشگاه خودرو در حالی برگزار می شود که مساحت غرفه سازی در این رویداد، بسیار بیشتر از سال های گذشته است و این موضوع نوید از حضور پرشور خودروسازان و خودروهای وارداتی در این نمایشگاه می دهد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

پنجمین نمایشگاه خودرو در محل نمایشگاه های شهر آفتاب و از ۱۰ تا ۱۵ بهمن ماه سال جاری برگزار می شود. و هم چنین نهم بهمن نیز روز press day از ساعت ۱۳ الی ۱۸ می باشد. مساحت اشغال شده توسط غرفه سازان در پنجمین نمایشگاه خودرو، نسبت به سال های گذشته می توان گفت افزایش ۳ برابری را نشان می دهد.

مدیران 777 مدیران 777

در ادوار گذشته کمتر از سه سالن از شهر آفتاب غرفه سازی می شد، اما در سال جاری علاوه بر تکمیل ۵ سالن اصلی نمایشگاه، ۳ غرفه پیش‌ساخته نیز توسط برگزار کنندگان مهیا شده تا شرکت کنندگان در این نمایشگاه بتوانند دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند.

حضور نود درصد شرکت های خودرویی در این نمایشگاه نهایی شده است و این مساله حکایت از تمایل بالای فعالان صنعت خودرو برای حضور در این نمایشگاه دارد و می توان پیش بینی کرد که در سال های پیش رو، فضای موجود در شهر آفتاب جواب گوی نیاز شرکت ها نباشد و از این رو باید توسعه فضای نمایشگاهی را نیز در دستور کار قرار داد البته این اولین بار است که یک برگزار کننده توانسته با تمامی مشکلات این چنین پر قدرت برگذار کند .

در کنار آن خودروهای برقی نیز به صورت قابل توجهی در این نمایشگاه حضور دارند و گفته می شود که زیرساخت های شارژ خودروهای برقی نیز در این نمایشگاه هم برگذار کننده و هم خودرو ساز فراهم نموده است و این در حالی است که در نمایشگاه های قبلی، چنین امکاناتی برای خودروهای برقی وجود نداشت.

گفتنی است، پنجمین نمایشگاه خودرو از ۱۰ تا ۱۵ بهمن ماه سال جاری در شهر آفتاب برگزار می شود و علاقه مندان می توانند از ساعت ۱۰ تا ۱۷ از این رویداد بازدید کنند

۴.۵ امتیاز از ۲ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.