کیت بدنه Modellista برای تویوتا راوفور پرایم رونمایی شد

تویوتا راوفور پرایم

شرکت تولیدکننده لوازم افترمارکت بدنه «تویوتا» با نام “Modellista” به تازگی کیت بدنه جدیدی را برای “RAV4” پرایم پلاگین هیبریدی معرفی کرده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

سال گذشته بود که تویوتا از مدل پلاگین هیبریدی RAV4 پرایم رونمایی کرد. این خودرو به عنوان دومین محصول پرسرعت تویوتا، با ظاهری جذاب و منحصر به فرد معرفی شد. اکنون تیونر “Modellista” کیت بدنه جدیدی را برای RAV4 پرایم درنظر گرفته که ظاهر آن را از حالت استاندارد جذاب تر می کند. قطعات آیرودینامیکی بدنه شامل بادشکن زیر سپر، رکاب و قاب های جدید سپر عقب می شود. جلوپنجره، کاسه چراغ ها و صندوق عقب نیز از پوشش شفاف تری بهره می برند. رینگ های ۲۰ اینچی  و لاستیک مخصوص نیز موجود هستند.

تویوتا راوفور پرایم

در کابین خودرو از نور منحصر به فردی به منظور خوش آمد گویی استفاده شده، نورپردازی سقف نیز تغییر یافته است. شاید فقدان به روزرسانی فنی کمی در ذوق بزند، اما RAV4 پرایم در حالت استاندارد نیز از قدرت قابل توجهی برخوردار است. پیشرانه ۲٫۵ لیتری ۴ سیلندر این خودرو در چرخه اتکینسون کار می کند و با دو موتور الکتریکی هماهنگ شده است. بدین ترتیب، قدرت ترکیبی خودرو به ۳۰۲ اسب بخار می رسد. با وجود وزنی بیش از دو تن، سرعت گیری صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت خودرو تنها در ۵٫۷ ثانیه انجام می گیرد. این زمان برای شاسی بلندی همچون تویوتا RAV4 عددی خیره کننده به شمار می رود. راوفور می تواند در رقابت ۴۰۰ متری پیست درگ با تویوتا کمری ۳۰۱ اسب بخاری، این خودرو را شکست دهد. تویوتا تنها ۵۰۰۰ دستگاه از راوفور پرایم تولید خواهد کرد که همین موضوع در تقاضای بالا برای این نسخه تأثیر بسزایی می گذارد.

ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Motor1

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.