کوچک ترین سدان مرسدس بنز با ویرایشی جدید در پاریس + ویدیو

کوچک ترین سدان مرسدس بنز با ویرایشی جدید در پاریس + ویدیو
مرسدس بنز کلاس A سدان، این روز‌ها بیش از هر زمان دیگر، زیر نور افکن های نمایشگاه خودروی پاریس می درخشد و خود نمایی می کند. اکنون کلاس A سدان نخستین نمایش عمومی خود را در اروپا تجربه می کند و ” موتور شوی ” پاریس، بی شک بهترین مکان برای معرفی این محصول است. اما ستاره نقره ای اشتوتگارت افزون بر مدل استاندارد، یک ویرایش سفارشی از A کلاس جدید را هم با خود به فرانسه آورده است. ویرایشی با عنوان Edition 1.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

از روز اول نمایشگاه تا ۱۲ ماه بعد، این ویرایش اختصاصی برای بازار اروپا قابل سفارش است. Edition 1 در عمل تمام امکاناتی که مدل های استاندارد به آن ها مجهز هستند را در خود دارد. از چراغ های تمام LED جلو تا نورپردازی فضای داخلی در ۶۴ حالت مختلف! صندلی های اسپرت در برگیرنده با قابلیت تنظیم در جهت های مختلف را نیز به این موارد اضافه کنید.
برای آن دسته از کسانی که می گویند Edition 1 ارزش اضافه پرداخت ۷٫۰۲۱ یورو را نسبت به A کلاس استاندارد ندارد، تنها کافی است به رینگ های ۱۹ اینچی جدید به رنگ بژ و جلو پنجره تغییر یافته با دیزاین موسوم به دیاموند ( الماس ) اشاره کنیم. درون کابین هم ردپایی از تزیینات بژ رنگ روی تودوزی داخلی دیده می شود.
کوچک ترین سدان مرسدس بنز با ویرایشی جدید در پاریس + ویدیو


در حال حاضر هنوز مشخص نیست که مرسدس بنز برای فروش Edition 1 در آمریکا چه برنامه ای دارد. جایی که این سدان جمع و جور می تواند در رده ای پایین تر از CLA و به عنوان مدلی عامه پسند ظاهر شود. نسخه معمولی از A کلاس سدان به زودی از ابتدای سال آینده میلادی به بازار‌های جهانی عرضه می شود و مشتریان می توانند از بین مدل های A220 و A220 4Matic، یکی را برای خرید انتخاب کنند. هر دو مدل از پیشرانه ۲٫۰ لیتری توربوشارژ استفاده می کنند که قادر به تولید ۱۸۸ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور است.
کوچک ترین سدان مرسدس بنز با ویرایشی جدید در پاریس + ویدیو

قدرت در این خودرو به چرخ های جلو منتقل می شود و برای انتقال قدرت، جعبه دنده ۷ دنده اتوماتیک دو کلاچه انتخاب شده است. گفتنی است سفارش های بازار اروپا برای کوچک ترین سدان مرسدس بنز از مدت ها پیش گرفته شده اند. در آلمان A200 میان رده، ۳۰٫۹۱۶ یورو قیمت دارد که ۶۸۵ یورو گران تر از برادر هاچ بک مشابه اش است. نسخه A220 4Matic به عنوان گران ترین مدل، ۳۹٫۵۲۵ یورو می ارزد که البته این بدون در نظر گرفتن اضافه بهای لازم برای سفارش تریم Edition 1 است.

مدیران 777 مدیران 777

سپهر عظیمی
گروه مستند اسب بخار

۵ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.