کراس اوور میلیاردی سیف خودرو به بازار آمد – آبان 99

SWM G01 F سیف خودرو

شرکت سیف خودرو که این روزها به تولید کراس اوورهای «SWM» مشغول است، به تازگی نسخه ای جدید از «اس دبیلیو ام G01» را به بازار عرضه کرده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری «اسب بخار»، پس از آغاز تولید SWM G01 F شاهد هستیم که این کراس اوور چینی پا به نمایندگی های سیف خودرو و بازار آزاد گذاشته است. این خودرو نمونه فیس لیفت و اسپرت اس دبیلیو ام G01 به حساب می آید و در بخش سپرها، دیفیوزر، اسپویلر، رکاب و… متفاوت با نمونه استاندارد است. SWM G01 F در جایگاه کراس اوورهای متوسط قرار می گیرد و به پیشرانه ۱٫۵ لیتری ۱۵۶ اسب بخار با گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر مجهز است. توان این پیشرانه از طریق جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ های جلوی G01 و G01 F می رسد. هر دو این خودروها در بحث امکانات رفاهی و ایمنی به سقف پانورامیک، تریم داخلی چرم (چرم و جیر در G01 F)، شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، صندلی راننده برقی با گرمکن و سردکن، استارت دکمه‌ ای، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور باد لاستیک، چراغ روشنایی روز، سیستم کنترل پایداری، ترمز پارک برقی، کروز کنترل، نمایشگر لمسی، تنظیم حالت رانندگی برای فرمان و حساسیت پدال گاز، رادار خطی، رادار نقطه کور، سامانه تشخیص عابر پیاده و موجودات زنده، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین ثبت وقایع، نور پردازی داخلی، سیستم تهویه اتوماتیک، نمایشگر TFT جلو آمپر با سه طرح گرافیکی و… مجهز است.

حتماً ببینید: معرفی ویدیویی خودروهای SWM در ایران + آلبوم تصاویر اختصاصی

هنوز شرکت سیف خودرو قیمت رسمی و مصوبی را برای SWM G01 F اعلام نکرده است. اما نمایندگی های این خودروساز بخش خصوصی، قیمت تحویل فوری نسخه اسپرت G01 را برای نسخه سفید رنگ یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعلام می کنند.

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.