معرفی ویدیویی خودروهای SWM در ایران + آلبوم تصاویر اختصاصی

SWM G01 F
در هفته جاری اولین نمونه محصولات SWM چین به کارخانه «صنایع تولیدی مرتب» و شرکت «سیف خودرو» وارد شد. اِس دبلیو اِم G01 و G01 F دو کراس اوور همسان هستند که قرار است تا چند هفته آینده در تهران تولید شوند. SWM یک نشان موتورسیکلت ساز ایتالیایی است که از چند سال پیش با همکاری گروه «شینری» پا به بازار خودرو گذشته و کراس اوورهایش را در چین و برای بازارهای نوظهور تولید می کند.

مدیران 777 مدیران 777

در اصل می توان به صورت ساده تر گفت که همکاری SWM موتورسیکلت ساز با برلیانس خودروساز باعث شده تا امروز کراس اوورهایی با نشان اِس دبلیو اِم پا به بازار ایران بگذارد. به گفته مدیران این نشان تجاری، اس دبلیو ام خودروسازی دو رگه و ایتالیایی-چینی است و واحد طراحی و مهندسی محصولاتشان از سال ۲۰۱۴ در میلان ایتالیا برپا شده است. برای همین از نماد پرچم ملی ایتالیا در طراحی و ساخت کراس اوورهایی چون SWM G01 و SWM G01 F استفاده شده است. با این حال در بسیاری از کشورهای آسیایی و آمریکای لاتین، خودروهای SWM با ذاتی چینی و طراحی ایتالیایی معرفی می شود و اصالت چینی آن نیز به بحث ایتالیایی بودنش می چربد!

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

روز گذشته تعدادی از رسانه های خودرویی کشور هم زمان با ورود اولین نمونه های آزمایشی خودروهای SWM به کارخانه صنایع تولیدی مرتب و شرکت سیف خودرو رفتند و پایگاه خبری «اسب بخار» نیز ویدیوی معرفی را برای G01 و G01 F آماده نموده است. هنوز شرکت سیف خودرو اطلاعاتی در خصوص قیمت و زمان دقیق ورود این خودروها به بازار اعلام نکرده و تنها خبرهای موجود حاکی از آن هستند که اس دبلیو ام G01 و اس دبلیو ام G01 F ابتدا برای عرضه به مشتریان بیسو T5 آماده می شوند. گویا این شرکت برنامه دارد تا طرح تبدیل اختیاری محصولات SWM با بیسو T5 را اعلام نمایند و با توجه به عدم مشکل تحویل برای بیسو T3، فعلا طرح جایگزینی G01 و G01 F با بیسو T5 مطرح خواهد بود.
آن طور که مشخص است، G01 و G01 F از نظر فنی و امکانات رفاهی و ایمنی با هم تفاوتی ندارند و تنها در بحث تریم داخلی و طراحی با هم تمایز دارند. البته که می توان G01 F را با تریم داخلی G01 معمولی سفارش گذاری کرد.
این دو کراس اوور SWM در جایگاه کراس اوورهای متوسط قرار می گیرند و به پیشرانه ۱٫۵ لیتری ۱۵۶ اسب بخار با گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر مجهز هستند. توان این پیشرانه از طریق جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ های جلوی G01 و G01 F می رسد. هر دو این خودروها در بحث امکانات رفاهی و ایمنی به سقف پانورامیک، تریم داخلی چرم (چرم و جیر در G01 F)، شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، صندلی راننده برقی با گرمکن و سردکن، استارت دکمه‌ ای، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور باد لاستیک، چراغ روشنایی روز، سیستم کنترل پایداری، ترمز پارک برقی، کروز کنترل، نمایشگر لمسی، تنظیم حالت رانندگی برای فرمان و حساسیت پدال گاز، رادار خطی، رادار نقطه کور، سامانه تشخیص عابر پیاده و موجودات زنده، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین ثبت وقایع، نور پردازی داخلی، سیستم تهویه اتوماتیک، نمایشگر TFT جلو آمپر با سه طرح گرافیکی و… مجهز است.

– لازم به ذکر است که این ویدیو صرفا جهت معرفی فنی SWM G01 و G01 F آماده شده و سیاست های فروش و عرضه این محصول به خاطر عدم قطعی بودن، در این محتوا مورد بحث نیست.

پایگاه خبری اسب بخار
عکس ها: حسین دلاور

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.