کاهش قیمت 6 محصول جنرال موتورز

کاهش قیمت 6 محصول جنرال موتورز
خودروهای کراس اوور و شاسی بلند این روزها بیش از هر دوران دیگری محبوب هستند. این دسته از وسایل نقلیه به دلیل کاربردی تر بودن، سازگاری بیشتری با نیازهای عموم مشتریان دارند، به همین خاطر رفته رفته در حال کنار زدن دیگر مدل ها بوده و قطعا در آینده بر شمار آنها افزوده خواهد شد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

جنرال موتورز یکی از خودروسازانی است که کراس اوورها و شاسی بلندهای متنوعی را به مشتریان خود عرضه می کند. این شرکت اخیرا در اقدامی جالب قیمت برخی از مدل های ۲۰۱۹ خود را کاهش داده است.

به گزارش اسب بخار به نقل از دیجیاتو،بر این اساس قیمت شورولت Equinox در تریم ۲۰۱۹ از ۳۰,۴۹۵ دلار شروع می شود، حال آنکه پیش تر این تریم ۳۱,۶۹۵ قیمت داشت. البته در قبال این کاهش ۱,۲۰۰ دلاری، پکیج Driver Confidence دیگر بصورت استاندارد بر روی این کراس اوور موجود نیست. پکیج مذکور دارای امکاناتی مثل اخطار تشخیص نقاط کور، اخطار خروج از بین خطوط و سنسورهای پارک بود.

چنانچه فردی به این امکانات علاقه مند باشد، می تواند با پرداخت ۱,۵۴۵ دلار و سفارش پکیج Confidence and Convenience به آنها دسترسی داشته باشد. علاوه بر این امکانات، استارت از راه دور، سیستم تهویه مطبوع دو منطقه ای، صندلی های گرم شونده و چند مورد دیگر در این پکیج وجود دارند.


بهای مدل بزرگ تر Traverse در تریم LT Leather از ۳۹,۹۹۵ دلار شروع می شود. قیمت قبلی این تریم ۴۲,۶۹۵ دلار بود که نشان از کاهش قابل توجه قیمت آن دارد. البته این مساله چندان هم بی دلیل نیست، زیرا برخی امکانات پیشین در قالب آپشن ارایه شده اند.

تریم SLT از ۲۰۱۹ GMC Terrain نیز بدون تغییر در امکانات اینک ۵۰۰ دلار ارزان تر از قبل شده است. مدل ۲۰۱۹ Acadia SLT-1 هم با ۵۰۰ دلار کاهش به ۳۸,۹۹۵ دلار رسیده است.

از میان محصولات بیوک تریم Premium از مدل Encore از ۳۳,۰۹۵ به ۳۱,۷۹۵ دلار تنزل پیدا کرده؛ تریم Essence از کراس اوور Enclave هم از ۴۵,۹۹۵ به ۴۲,۲۹۵ دلار کاهش یافته است.

اقدام جنرال موتورز در کاهش قیمت برخی از مدل ها می تواند حرف های زیادی برای گفتن در بازار پر رقابت امروزی داشته باشد. البته در این بین پایین آوردن قیمت با ترفند حذف برخی آپشن ها مساله ای است که بنظر می رسد از روی حذف آپشن زه کناری پراید کپی کاری شده است!

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.