چهره نسل جدید گلف فاش شد

چهره نسل جدید گلف فاش شد
اگر شما عبارت “طراحی تکامل یافته” را در گوگل جست و جو کنید، احتمال دارد تصاویر نسل جدید “فولکس واگن گلف” را به شما نمایش دهد!

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

این هشتمین روایت از گلف برای صنعت خودروسازی است که اکنون چهره نهایی آن در قالب تصاویر جاسوسی با کیفیتی بالا، آشکار شده است.
هنگامی که به نمای بیرونی این گلف نگاه می کنیم، با طرحی جدید و خلاقانه مواجه می شویم که البته به خوبی از پس حفظ اصالت نسل های پیشین این خودرو، برآمده است. در واقع گلف با همین چهره ثابت و دوست داشتنی اش محبوب است. اعداد دروغ
نمی گویند! گلف پر فروش ترین خودروی قاره اروپا در سال گذشته بوده است و این فروش بالا، با نسل کنونی آن که در سال ۲۰۱۲ معرفی شده اتفاق افتاده است. فروش ۴۴۵٫۷۵۴ دستگاهی برای خودرویی به نسبت سالخورده، بدون تعارف یک شاهکار به حساب می آید.
چهره نسل جدید گلف فاش شد


نکته جالب درباره این تصاویر، نبود برچسب های پوشاننده و استتار نه چندان قوی ظاهر خودرو است. وقتی تصویر را بزرگ کنید و نزدیک تر بروید، برچسب های استتاری روی چراغ های عقب دیده می شوند. برش چراغ عقب، اندکی غیر عادی به نظر می رسد، اما دهانه صندوق عقب، در مقایسه با نسل کنونی، اندکی بزرگ تر شده است. در مجموع نمای عقب گلف جدید، هنوز مبهم تر از نمای جلو است و ممکن است تا روز رونمایی، تغییرهای دیگری هم در این بخش اعمال شود.
در نمای جلو، چراغ ها با طرح جدیدی از LEDهای خطی همراه هستند. سبک طراحی چراغ جلو، به پیروی از پاسات شکل گرفته است. اطراف محل قرارگیری مه شکن ها با برچسب سیاه پوشانده شده است که شکل واقعی سپر جلو را مخفی نگه می دارند. در مجموع ما نمره قبولی را به طراحان فولکس برای طراحی نمای جلوی گلف جدید می دهیم.
ویژگی جدیدی در نمای کناری دیده نمی شود، تنها خط شخصیت خودرو است که به میزان کمی بالاتر آمده و در راستای دست گیره ها قرار دارد. آینه های کناری، طراحی اسپرت تری نسبت به نسل قبل دارند و شبیه به آینه های پاسات طراحی شده اند. همچنین درهای عقب نیز بلندتر از گذشته به نظر می رسند! این موضوع بیان گر این است که فولکس واگن، فاصله محوری بیش تری برای این نسل در نظر گرفته است. طراحی داخلی گلف جدید اکنون به صورت یک راز باقی مانده است، اما فولکس واگن قول داده بود در مدل های جدیدش، کنترلرها و دکمه های گیج کننده را حذف و نمایش گرهای لمسی را جایگزین آن ها کند. حداقل می توان گفت در مدل های فول آپشن گلف می توانیم انتظار چنین تغییری را داشته باشیم.
چهره نسل جدید گلف فاش شد
از ویژگی های جدید پلت فرم MQB فولکس، فراهم آوردن فضای پای بیش تر برای سرنشینان عقب و امکان طراحی صندوق بار بزرگ تر است. از سویی دیگر فولکس واگن، زمان معرفی نسل جدید گلف را به تعویق انداخته است. گمانه زنی ها خبر از رونمایی این خودرو در نمایشگاه خودروی فرانکفورت در شهریور ماه امسال می دهند. اما اگر گلف ۲۰۲۰ در این نمایشگاه هم به نمایش در نیاید، بی شک باید تا پیش از پایان سال ۲۰۱۹ به مرحله معرفی اولیه برسد. نسخه های GTI و R نیز همچون تمام نسل های پیشین گلف، مدتی پس از معرفی این خودرو در سبد فروش سازنده قرار می گیرند. شایعات وسوسه انگیزی پیرامون گلف R پلاس جدید وجود دارد که می گویند این خودرو تا ۴۰۰ اسب بخار نیرو تولید می کند!
سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.