چهره نسل جدید مرسدس بنز کلاس S فاش شد + تصاویر

مرسدس بنز کلاس S

با وجود این که چند ماه تا معرفی رسمی نسل جدید «مرسدس بنز کلاس S» فاصله داریم، اما اکنون ظاهر این خودرو در جدیدترین عکس های جاسوسی لو رفته است!

مدیران 777 مدیران 777

چند روز پیش، جدیدترین عکس های جاسوسی مرسدس بنز کلاس S W223 را با پوشش کم تر منتشر کردیم. اکنون، در جدیدترین عکس های جاسوسی منتشرشده از این خودرو، ظاهر بدنه و کابین خودرو به صورت کاملاً آشکار فاش شده است. می توان گفت ظاهر نسل جدید مرسدس بنز کلاس S نسبت به نسل گذشته خود به صورت چشمگیری تفاوت یافته است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
مرسدس بنز کلاس S

در قسمت جلو شاهد نصب جلوپنجره عظیم به همراه قاب و زه های کرومی هستیم. ظاهر چراغ های جلو نیز تغییر یافته و از یک لایه لامپ های LED بهره می برند. در قسمت عقب، طراحی چراغ ها به صورت کامل تغییر یافته و ظاهری مثلثی دارند. طراحی صندوق و سپر عقب نیز به روزرسانی شده و یک زه کرومی به صورت عرضی میان دو چراغ عقب قرار گرفته است.

کابین

مرسدس بنز کلاس S

بیش ترین تغییرات در قسمت کابین خودرو شکل گرفته و طراحی، به‌تمامی، تغییر یافته است. داشبورد خودرو از طراحی دوگانه بهره می برد و اکنون کانال های سیستم تهویه در قسمت بالای نمایشگر میانی قرار گرفته است. نمایشگر بزرگ پنل میانی به صورت عمودی نصب شده و ظاهری شبیه به نمایشگر خودروهای تسلا دارد. با توجه به حذف قسمت عمده ای از دکمه ها، احتمالاً کنترل بخش اعظمی از تجهیزات مورد نیاز راننده در اختیار نمایشگر بزرگ پنل میانی خواهد بود. در قسمت چپ نمایشگر، دکمه استارت/ استاپ پیشرانه در کنار نمایشگر دیجیتالی پشت آمپر قرار گرفته است. فرمان سه شاخه کلاس S نیز به روزرسانی شده و دکمه های فراوانی روی آن دیده می شود. تریم آلومینیومی در بخش های مختلف کابین دیده می شود و ظاهر مدرن تری به طراحی داخلی کلاس S 2021 بخشیده است. افزون بر این، قسمت های متعددی در کابین با پوشش چرم مرغوب مزین شده است.

مرسدس بنز کلاس S

از آن جایی که نسل جدید مرسدس بنز کلاس S برپایه پلتفرم MRA II تولید شده، ابعاد بدنه کمی بزرگ تر شده است. از جمله فناوری ها و ویژگی های مورد استفاده در پرچم دار جدید سری S می توان به قابلیت خودران مرحله سوم، سیستم تعلیق سازگار و فرمان پذیری چرخ های عقب اشاره کرد. انتخاب های پیشرانه نیز به روزرسانی خواهد شد و موتورهای مختلف هیبریدی، الکتریکی، تنفس طبیعی و توربوشارژ در سبد محصولات موجود خواهد بود.

مرسدس بنز کلاس S 2021 احتمالاً در شهریور ماه رونمایی می شود و اولین نمونه های آن از چند ماه پس از معرفی به بازار عرضه می شود.

ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Carscoops

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.