چهره ب ام و سری ۵ فیس لیفت G30 فاش شد

ب ام و سری 5

پس از انتشار عکس های جاسوسی متعدد از مدل فیس لیفت سری ۵ «ب ام و»، اکنون عکس های این خودرو پیش از موعد رسمیِ معرفی منتشر شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

تغییراتی همچون نصب جلوپنجره بزرگ تر و چراغ های جلو و عقب جدید، ظاهر سری ۵ فیس لیفت را جذاب تر از گذشته کرده است. در مجموع، ظاهر سری ۵ فیس لیفت مدرن تر شده و به طراحی به روز سری ۳ شباهت بیش تری پیدا کرده است.

ب ام و سری 5

گرافیک جدید چراغ های روز به چوب گلف شباهت دارد. در نمای جلو طراحی کاپوت بدون تغییر باقی مانده، اما سپر جلو طراحی جدیدی را تجربه کرده تا فضای لازم برای قرارگیری چراغ ها و جلوپنجره جدید ایجاد شود. به منظور مقایسه، عکس های مدل های فیس لیفت و معمولی سری ۵ G30 را در کنار یکدیگر قرار دادیم تا تغییرات ایجادشده کاملاً مشخص شود.

ب ام و سری 5

در نمای عقب، زاویه ها و خطوط جدیدی را در سپر مشاهده می کنیم و طراحی دیفیوزر، اسپرت تر از گذشته شده است. طراحی چراغ ها تا حدود زیادی بدون تغییر باقی مانده و تنها شاهد گرافیک جدید لامپ ها هستیم. به لطف سایت “Germancarforum”، اکنون می دانیم مدل فیس لیفت از ب ام و سری ۵ جدید با چه ویژگی های ظاهری ای عرضه می شود.

ب ام و سری 5

بدین ترتیب، اگر طرف دار ب ام و باشید و از ظاهر سری ۳ جدید این شرکت خوش تان آمده باشد، قطعاً به طراحی سری ۵ فیس لیفت نیز علاقه مند خواهید شد. حال باید دید که هنگام معرفی سری ۵ فیس لیفت، این خودرو می تواند فروش بیش تری را نسبت به مرسدس بنز کلاس E جدید و آئودی A6 تجربه کند یا خیر.

ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Carscoops

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.