پیکاپ الکتریکی شرکت JMC در شانگهای رونمایی شد

پیکاپ الکتریکی شرکت JMC در شانگهای رونمایی شد
در جریان نمایشگاه خودروی شانگهای، شرکت “جیانگ لینگ موتورز” جدیدترین پیکاپ برقی خود با نام تایگر EV را معرفی کرد که از طراحی بدنه نمونه دامین تایگر ۷ پیروی می کند. در بحث طراحی، شاهد ظاهری سفت و سخت هستیم که این حالت در نمای جلو با استفاده از یک جلوپنجره عظیم ایجاد شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

پیکاپ الکتریکی شرکت JMC در شانگهای رونمایی شد
با بهره گیری از گارد مخصوص زیر سپر و چراغ های کشیده چند گوشه، وانت الکتریکی تایگر شرکت “JMC” ظاهر خشمگینی دارد. در نمای کناری خودرو، لاستیک ها با بدنه فاصله زیادی دارند و در مجموع هماهنگی جذابی را بین گل گیرها و فضای بار با رنگ تیره، شاهد هستیم که با طراحی خودروهای آفرودی همخوانی دارد.
پیکاپ الکتریکی شرکت JMC در شانگهای رونمایی شد
در قسمت عقب، دو چراغ بلند نصب شده تا ظاهر خودرو را با دیگر وانت های موجود در بازار متمایز کند. زیر چراغ ها یک قاب پلاستیکی سیاه رنگ طراحی شده که با فضای بار، هارمونی جالبی را پدید آورده است. درون خودرو با تودوزی و روکش تیره رو به رو هستیم که با رگه های فلزی مزین شده اند.
قاب آلومینیومی در بخش های مختلفی از جمله دسته دنده، فرمان سه شاخه و خروجی سیستم تهویه هوا دیده می شود. خودروی تایگر حدود ۵ متر طول دارد و تنها در تریم دو کابین با گنجایش پنج سرنشین عرضه خواهد شد.
پیکاپ الکتریکی شرکت JMC در شانگهای رونمایی شد
دو انتخاب موتور ۲ لیتری توربو با ۲۰۵ اسب بخار قدرت و ۳۲۵ نیوتن متر گشتاور و موتور ۲.۴ لیتری توربو دیزل با ۱۴۰ اسب بخار و ۳۷۵ نیوتن متر گشتاور در اختیار خواهد بود اما تاکنون اطلاعات فنی نمونه الکتریکی مشخص نشده است. وظیفه انتقال قدرت به عهده جعبه دنده های ۶ دنده دستی یا اتوماتیک است. قیمت در نظر گرفته شده برای این نمونه با توجه به آپشن ها بین ۱۹ هزار تا ۲۶ هزار دلار خواهد بود.
پایگاه خبری اسب بخار
منابع: Autohome، Carnewschina

مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.