پژو ۲۰۷i جدید معرفی شد + مشخصات فنی

پژو 207i پانورامیک

به تازگی گروه صنعتی ایران خودرو مشخصات «پژو ۲۰۷i» جدید را بر روی وبسایت «ایکوپرس» منتشر کرده است. نمونه جدید این هاچ بک، از نظر فنی و امکانات متفاوت با نسخه های فعلی است و گویا ایران خودرو برنامه دارد تا پایان سال جاری ۲۰۷i جدید را به بازار عرضه کند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری «اسب بخار»؛ با آغاز تولید نسخه ارتقا یافته پیشرانه TU5 که با نام EC5 عرضه خواهد شد، ایران خودرو برنامه دارد تا به مرور زمان این موتور ۱٫۶ لیتری را جایگزین نمونه قبلی کند.

با توجه به اینفوگرافی منتشر شده از نسخه جدید ۲۰۷i، مشخص است که بزودی این خودرو به پیشرانه ۱٫۶ لیتری EC5 با قدرت ۱۱۰ اسب بخار و ۱۵۰ نیوتن متر گشتاور مجهز می شود. همچنین فعلا قرار است تا این پیشرانه با جعبه دنده دستی ۵ سرعته بر روی ۲۰۷i ارتقا یافته نصب شود. پیشرانه EC5 نسبت به TU5 دارای پمپ روغن متغییر، زمان بندی هوشمند سوپاپ ها، استاندارد آلایندگی پایه یورو ۵ و چند برتری دیگر است و در بحث استهلاک عملکرد بهتری نسبت به نمونه قدیمی دارد.

حتماً ببینید: معرفی پژو ۲۰۷i آپشنال با سقف شیشه ای + ویدیوی معرفی

در نسخه ارتقا یافته پژو ۲۰۷i امکانات زیر دیده می شود:

سقف شیشه ای پانورامیک با سایه بان دستی

تریم داخلی چرم و پارچه

پشتی صندلی های جلوی برقی

تهویه اتوماتیک

فرمان کمکی برقی EPS

کنترل سیستم صوتی از روی فرمان

کروز کنترل

ترمز جلو و عقب دیسکی

کفی اتاق و صندوق سه بعدی

کیسه هوای جلو (جانبی آپشن)

رینگ آلومینیومی

استاندارد ایزوفیکس صندلی ها

سنسور پارک و دوربین عقب

نمایشگر ۷ اینچی

باید به این نکته اشاره کرد که در بازدید اخیر اعضای کمیسیون صنایع مجلس و اصحاب رسانه از خطوط تولید ایران خودرو، پژو ۲۰۷i پانورامیک در نسخه عادی مونتاژ می شد و پیشرانه TU5 بر روی آن نصب می گردید. برای همین احتمال آن زیاد است که ۲۰۷i با پیشرانه EC5 و امکانات جدید در مرحله اول به دست مشتریان نرسند و مانند دنا پلاس توربو اتوماتیک L3 به عنوان پروژه ای در دست انجام تعریف شده باشد.

پیش از این در رسانه اسب بخار اعلام شده بود که ایران خودرو برنامه ارتقا فنی و امکاناتی را برای پژو ۲۰۷i دارد و با توجه به انتخاب پیشرانه EC5، احتمال نصب جعبه دنده اتوماتیک ۶ سرعته نیز بر روی آن داده می شود. همچنین پروژه هایی هم در زمینه تجهیز این خودرو کلاس B به سنسور نور، سنسور باران، سنسور باد لاستیک، سامانه کنترل پایداری، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی و… در دست انجام است.

پژو 207i پانورامیک

پایگاه خبری اسب بخار

۳ امتیاز از ۲ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.