پورشه ۷۱۸ کیمن GT4 RS با ظاهری تهاجمی شکار شد

پورشه 718 کیمن
با وجود این که مدت زیادی از معرفی پورشه ۷۱۸ کیمن GT4 نمی گذرد اما «پورشه» مشغول توسعه و آزمایش مدل قدرتمندتر از این خودرو است. مدل جدید ۷۱۸ کیمن GT4 به تازگی با ظاهری تهاجمی و اسپرت تر نسبت به مدل معمولی، شکار شده است.
پورشه 718 کیمن
با این وجود که ظاهر خودرو در قسمت جلو تا حدود زیادی بدون تغییر باقی مانده است اما کاپوت از دو ورودی هوای Naca Duct بهره می برد. این ورودی ها به مخصوص برای هوارسانی به ترمزهای قدرتمند طراحی شده اند. در قسمت انتهایی شیشه کناری نیز ورودی ها هوای جدیدی نصب شده اند که وظیفه رساندن هوا به پیشرانه ۶ سیلندر را برعهده خواهند داشت.
پورشه 718 کیمن
در نمای عقب، بزرگ ترین تغییر نصب بال بزرگ تر نسبت به کیمن GT4 است که چسبندگی بیش تری را برای خودرو به ارمغان می آورد. بزرگ ترین راز مدل جدید پورشه ۷۱۸ کیمن RS GT4، قدرت پیشرانه ۴ لیتری ۶ سیلندر تنفس طبیعی است. به گفته پورشه، این پیشرانه قادر به تولید قدرت بیش تری نسبت به مدل معمولی خواهد بود.
پورشه 718 کیمن
همچنین، پورشه پیش تر اعلام کرده بود تمایل دارد میان ۹۱۱ GT3 و ۷۱۸ کیمن، از نظر قدرتی فاصله وجود داشته باشد. طبق شایعات، ۹۱۱ GT3 در حدود ۵۱۳ اسب بخار قدرت خواهد داشت. با درنظر گرفتن قدرت ۴۱۴ اسب بخاری کیمن GT4، می توان انتظار داشت که مدل RS این خودرو نزدیک ۴۴۴ اسب بخار قدرت داشته باشد. با این وجود که نمی توان ویژگی های منتشرشده را تأیید کرد، اما مدل RS به خوبی میان کیمن GT4 و ۹۱۱ GT3 قرار می گیرد.
پورشه 718 کیمن
در هر حال، پورشه ۷۱۸ کیمن GT4 RS با بهره گیری از وزن کم تر و قدرت بیش تر، از کیمن GT4 معمولی سریع تر خواهد بود. مدل استاندارد ۷۱۸، در مدت زمان ۴.۴ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسد.
پورشه 718 کیمن
بیشینه سرعت این خودرو نیز در ۳۰۴ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است. پورشه ۷۱۸ کیمن GT4 در سریع ترین حالت در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ معرفی خواهد شد.
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Carscoops

مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.