پلاک خودروهای اروندی، شخصی می‌شود

پلاک خودروهای اروندی

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: دارندگان خودروهای پلاک اروندی که پلاک ماشین آن‌ها قدیمی است، باید نسبت به تعویض پلاک خودروهای خود اقدام کنند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

سیدعلی موسوی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به لزوم تعویض پلاک قدیمی خودروهای پلاک اروندی اظهار کرد: نقل و انتقال خودروهای اروندی صرفا در محدوده منطقه آزاد انجام می‌شود و دارندگان خودروهای پلاک اروندی که پلاک ماشین آن‌ها قدیمی است، باید نسبت به تعویض پلاک خودروهای خود اقدام کنند.

مدیران 777 مدیران 777

وی گفت: پلاک‌های جدید مانند خودروهای پلاک ملی، یک پلاک شخصی است که به نام فرد می‌شود.

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند افزود: با توجه به این موضوع، برخی از واسطه‌ها و دلالان با تشکیل دادن پرونده و دریافت مبالغی از مردم، برای تعویض پلاک خودروی اروندی اقدام می‌کنند در حالی که اصلا نیاز به این کار نیست.

موسوی ادامه داد: مالکان خودروهای پلاک اروندی در فرآیند شماره‌گذاری نیازی به پرداخت وجه به واسطه‌ها ندارند و باید فرآیند تعویض پلاک خودروی خود را به صورت غیرحضوری پیگیری کنند و تنها در زمان دریافت پلاک و نصب آن به منطقه آزاد اروند مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان تعویض پلاک خودرو می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی https//car.arvandfreezone.com و در بخش تعویض پلاک، درخواست خود را ثبت کرده و پس از نوبت‌دهی از طریق سامانه، معرفی‌نامه خود را دریافت و برای دریافت و نصب پلاک خود به مرکز شماره‌گذاری مراجعه کنند.

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: تنها مبلغ قابل پرداخت توسط مالکان، ۵۵۰ هزار تومان است که ۳۰۰ هزار تومان برای امتیاز پلاک و ۲۵۰ هزار تومان برای هزینه نقل و انتقال است.

وی افزود: اگر دارنده خودرو در گذشته پلاک خود را فک کرده و مالک خودرو باشد، نیازی به پرداخت مبلغ امتیاز پلاک ندارد و باید تنها هزینه نقل و انتقال را پرداخت کند.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.