ویژگی های فنی چری تیگو ۸ جدید منتشر شد

ویژگی های فنی چری تیگو ۸ جدید منتشر شد
کمپانی “چری” به تازگی ویژگی های فنی مدل تیگو ۸ را منتشر کرده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

سه انتخاب پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو با جعبه دنده ۷ دنده دوکلاچه تر (Wet)، ۱.۵ لیتری توربو با جعبه دنده ۶ دنده دوکلاچه خشک (Dry) و ۱.۵ لیتری توربو با جعبه دنده ۶ دنده دستی برای تیگو ۸ در نظر گرفته شده است. از نظر ظاهری هم عناصر طراحی جدیدی را در چهره تیگو ۸ شاهد هستیم. از جمله تغییرات قسمت جلو می توان به جلوپنجره بزرگ مشبک با زه کرومی، ورودی های هوای ذوزنقه ای با قاب کرومی و چراغ های مه شکن برجسته اشاره کرد.
ویژگی های فنی چری تیگو ۸ جدید منتشر شد
چراغ های جلو هم از نوع LED خودکار چند لایه هستند و روشنایی قابل توجه ای را ارائه می دهند. در نمای کناری، شاهد طراحی جذابی هستیم که بیش تر به شاسی بلندهای کیا و هیوندای شباهت دارد. رینگ های ۱۸ اینچی پنج پره هم ظاهر جذابی به خودرو بخشیده است. در قسمت عقب خودرو، از چراغ های کشیده در عرض بدنه استفاده شده که از چراغ های داخلی تیره بهره می برد.
ویژگی های فنی چری تیگو ۸ جدید منتشر شد
طول خودرو اکنون به ۴۷۰۸ و فاصله محوری به ۲۷۱۰ میلی متر رسیده است که چری تیگو ۸ را در کلاس شاسی بلند های میان رده قرار می دهد. در قسمت کابین خودرو تغییرات ظاهری گسترده ای را نسبت به مدل های قبلی شاهد هستیم. کابین با روکش تیره و قهوه ای عرضه شده و پوشش طرح چوب، درون خودرو را مزین کرده است. افزون بر این، در بسیاری از بخش های داخلی تیگو ۸ شاهد استفاده از قاب های کرومی هستیم که بر جذابیت ظاهری آن می افزاید.
ویژگی های فنی چری تیگو ۸ جدید منتشر شد
چری تیگو ۸ با بهره گیری از آپشن هایی همچون راهنمای پارک اتوماتیک، راهنمای ماندن در خط، کروز کنترل فعال، سیستم شارژ وایرلس موبایل و … به فن آوری خودران L2 مجهز است. در بحث ویژگی های فنی، تیگو ۸ از پیشرانه ACTECO ۴ سیلندر توربو با حجم ۱.۶ لیتر بهره می برد.
ویژگی های فنی چری تیگو ۸ جدید منتشر شد
قدرت بیشینه این پیشرانه ۱۹۷ اسب بخار است و گشتاور آن به ۲۹۰ نیوتن متر می رسد. همچنین پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوی مدل کنونی با ۱۴۷ اسب بخار هم قابل سفارش خواهد بود. مدل ۱.۶ لیتری توربو از جعبه دنده ۷ دنده دو کلاچه گترگ بهره می بردند، در حالی که برای مدل های ۱.۵ لیتری توربو، جعبه دنده های ۶ دنده دوکلاچه و دستی در نظر گرفته شده است.
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Autohome

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.