« وینفست » ؛ نشان ملی خودروسازی ویتنام

« وینفست » ؛ نشان ملی خودروسازی ویتنام
ویتنام که روزی به عنوان یکی از ضعیفترین کشورهای جهان شناخته می شد و مشکلات اقتصادی در آن بیداد می کرد، حال به جایی رسیده که با معرفی نشان « وینفست » به عنوان خودروساز ملی اش، ده ها سال از صنعت خودروسازی ایران پیش افتاده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار؛ در شرایطی که بسیاری از کارشناسان اقتصادی و صنعت احتمال بروز مشکلات مشابه در سال های پیش ویتنام را در ایران می دهند، می بینیم که این کشور آسیایی با سرمایه گذاری در جای مناسب و مدیریت قوی، توانسته تا نشان خودروسازی را به جهان معرفی کند که همپا با صنعت خودروسازی روز دنیا است و می تواند در گام نخست، نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۸ را به میزبانی خود ببیند.
نشان خودروسازی وینفست زیر مجموعه ی VINGroup است که در فضای اقتصادی و صنعتی جهان فعالیت می کند و شاخه های گسترده ای برای کارهای خود انتخاب کرده است.
« وینفست » ؛ نشان ملی خودروسازی ویتنام
وینفست در نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۸ مراسم رونمایی از دو محصول خود را بسیار لوکس برگزار کرد. دیوید بکام نیز در این مراسم حضور داشت و به عنوان چهره ی تبلیغاتی این مراسم و نشان خودروسازی معرفی شد. بکام در اینستاگرام خود نشان خودروسازی وینفست را مدرن و به روز تفسیر کرده و گفته که اولین خودروی این خودروسازی ویتنامی در سال ۲۰۱۹ به بازار می آید و محصول زیبا و پویایی است.
وینفست در قدم نخست یک کراس اوور به نسبت بزرگ و یک سدان متوسط لوکس را به بازار جهانی معرفی کرده است. این خودروساز ویتنامی در ساخت دو محصول اولیه خود با کمپانی هایی چون ب ام و ، پینین فارینا، AVL، ایتال دیزاین و… همکاری کرده است. در مطالب بعدی به معرفی دو محصول این خودروساز ویتنامی می پردازیم. برخی احتمال می دهند که وینفست در ماه های آینده برنامه ی حضور خود را در بازار ایران اعلام کند.

مدیران 777 مدیران 777

گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.