هم‌زیستی قدرت، ایمنی و زیبایی در تویوتا کمری ۲۰۱۸

هم‌زیستی قدرت، ایمنی و زیبایی در تویوتا کمری 2018
در سال ۱۹۸۲ که ژاپنی‌ها تصمیم گرفتند خودرویی به نام تویوتا تولید کنند فکرش را نمی‌کردند که یکی از پرطرفدارترین اتوموبیل‌های خود را وارد بازار کنند؛ خودرویی محبوب که که نامش به ژاپنی معنی «تاج» می‌دهد و از همان ابتدا ظاهر خشن و تهاجمی خود را در طراحی حفظ کرده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

این خودرو از سال ۱۹۹۱جزو سدان‌های سایز متوسط تویوتا قرار گرفت و با جلب توجه مشتریان این برند ژاپنی، توانست رتبه دوم را بعد از تویوتا کرولا از نطر فروش به دست بیاورد. تویوتا کمری سال‌ها است که در ایران هم جزو محبوب‌ترین‌ها از میان خودروهای ساخت خارج از کشور است.
تویوتا کمری ۲۰۱۸ یکی از جدیدترین مدل‌های کمری است که توانسته مانند نسل‌های پیش خود، حس اطمینان و ایمنی را به همراه سرعت و قدرت خوب برای سرنشینانش به ارمغان بیاورد. در در ادامه با این مدل از تویوتا کمری بیشتر آشنا شوید.

زیبایی بیشتر، در دستور کار   

اگر بگوییم شرکت تویوتا با تولید نسخه ۲۰۱۸ تویوتا کمری تصمیم گرفت پایش را کمی فراتر از تولیدات قبلی‌اش بگذارد و خودرویی تهاجمی‌تر از گذشته را روانه بازار کند، بیراه نگفته‌ایم. سال پیش بود که «آکیو تویودا» به طراحان و مهندسان این شرکت دستور داد تا خودروهای کمری را وارد فاز جدیدتری کرده و نسلی متفاوت از گذشته روانه بازار کنند. مهندسان تویوتا هم همین کار را کردند؛ آن ها طراحی مدل مدل ۲۰۱۸ کمری را با طراحی منحصربه فردتری در نظر گرفتند و تصمیم گرفتند در کل خودروی زیباتری را به هواداران ماشین تویوتا ارائه کنند. در این کمری روکش‌های چرمی به کار گرفته شده و تزئینات براق در داخل کابین، زرق و برق خوبی به این اتوموبیل نیمه‌لوکس داده است. کابین آن جادارتر از گذشته است و سرنشینان عقب آن حس راحت‌تری نسبت به مدل‌های قدیمی این اتومبیل دارند. شارژ بی‌سیم تلفن همراه، نمایش اطلاعات فنی روی شیشه (HUD)، چند درگاهUSB ، لامپ‌هایLED، رینگ های ۱۹ اینچی، صفحه نمایشگر ۱۰ اینچی لمسی، و دوربین ۳۶۰ درجه از دیگر تجهیزات رفاهی این خودرو است.

با قدرت بیشتر به پیش

آن زمان که تولیدکنندگان تویوتا کمری تصمیم گرفتند برای مدل ۲۰۱۸ آن طراحی جذاب‌تری را در نظر بگیرند، ارتقای مشخصات فنی این اتوموبیل را هم در دستور کار خود گذاشتند. این خودرو با دو پیشرانه‌ ۶ سیلندر V شکل ۳.۵ لیتری با قدرت ۳۰۱ اسب بخار و ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری با قدرت‌های  ۲۰۸ و ۲۰۳ اسب بخار در تیپ‌های مختلف به بازار خودرو عرضه شد که همه این مدل ها قدرت بیشتری از مدل های قبلی خود دارند. همچنین فرمان‌پذیری این اتومبیل دست شما را برای یک رانندگی بی‌دردسر و راحت باز می گذارد. ایمنی این خودرو با قراردادن سیستم‌های کمکی افزایش پیدا کرده است. همچنین این خودرو سیستم هشداردهنده‌ای دارد که اگر احتمال اتوموبیلی از روبرو با شما وجود داشته باشد، به شما هشدار می‎دهد و سیستم هوشمند جلوگیری از به‌ خواب‌ رفتن هم در این اتوموبیل در نظر گرفته شده که دست شما را برای بررسی تویوتا کمری ۲۰۱۸  و خرید آن بیشتر باز می‌گذارد. برای خرید تویوتا کمری که خورویی پرطرفدار در بین ایرانی‌ها است می توانید به سایت دیوار که بستری مناسب برای خرید و فروش انواع اتومبیل است سر بزنید و در کمترین وقت ماشین مورد علاقه خود را بخرید یا بفروشید.

 

منبع : ویرلن

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.