نفربری زرهی که از همه چیز جان سالم به در می برد + ویدیو

نفربری زرهی که از همه چیز جان سالم به در می برد + ویدیو
نام رسمی این نفربر زرهی ” Superior ” یا “برتر” است و به نظر نام مناسبی برای این خودرو به حساب می آید. در حالت عادی این خودرو چهار چرخ متحرک است و قدرت خود را از پیشرانه ۶ سیلندر خطی دیزل به دست می آورد که ۳۳۰ اسب بخار قدرت و۹۵۰ پوند بر فیت، گشتاور تولید می کند. این میزان از قدرت برای چنین جثه ای زیاد به نظر نمی رسد، اما آن قدر هست که سرعت نهایی ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت را برای Superior فراهم کند.

مدیران 777 مدیران 777

وظیفه اصلی این خودرو سرعت نیست، وظیفه آن قدرت بقاست! در این زمینه این خودرو از سطح زرهی BR7 برخوردار است، بدین معنا که می تواند در برابر شلیک گلوله های سنگین مقاومت کند، همچنین از پس انفجاری به بزرگی دو نارنجک دستی نیز برآید. هنگامی که اطراف از دشمنان خالی شد، تا تعداد چهارده نفر می توانند از پشت این خودرو با استفاده از رمپ هیدرولیک بیرون آیند. اگر اوضاع وخیم شد، یک دریچه خروجی نیز در سقف تعبیه شده است.
نفربری زرهی که از همه چیز جان سالم به در می برد + ویدیو


امکان ندارد پشت این خودرو سوار شوید و احساس آدم های خاص به شما دست ندهد. با آن فضای داخلی سیاه رنگ و نوار نوری قرمز. ما حتا حاضریم آن پشت بنشینیم و بازی کامپیوتری انجام بدهیم!
خلاف دیگر خودروهای آفرود میدان نبرد که به تازگی دیده ایم، کمپانی ” Inkas ” از سیستم تهویه خودکار در این خودرو استفاده نکرده است تا سرنشینان از حمله های بیولوژیکی و تشعشع های هسته ای در امان باشند، اما ابزار دید حرارتی در این خودرو موجود است. در هر صورت این خودرو، خودرویی ماژولار است و خریداران Superior می توانند هر گونه تجهیزات مورد نیاز خود را سفارش دهند و آن را شخصی سازی کنند.

هنوز مشخص نیست این خودرو کی در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. بی شک ارتش ها و سازمان های مجری قانون،اصلی ترین بازارهای این خودرو به حساب می آیند، اما قرار دادن آینه در این خودرو یا راهنما و چراغ های مناسب روی آن حاکی از آن است که این خودرو می تواند خودرویی درون شهری نیز باشد. با توجه به این که ما به تازگی خودروی نفربر زرهی ۸x۸ را در میشیگان مشاهده کرده ایم، پس اگر پول خوب بدهید Inkas هم به یقین چنین خودرویی برای تان خواهد ساخت.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

سیاوش مرادی
گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.