نصب جلوپنجره غول آسا بر روی M3 جدید تأیید شد!

نصب جلوپنجره غول آسا بر روی M3 جدید تأیید شد!
درحالی که تصاویر لو رفته جدید از کارخانه «ب ام و» نشان می دهند این کمپانی نمونه های پیش ساخته از M3 جدید را تولید کرده است، مدیر عامل ب ام و M3، «مارکوس فلش» (Markus Flasch)، به رسانه ها گفته است این خودرو تا پیش از سال ۲۰۲۱ به بازار نمی آید.
او می گوید تولید نسل جدید M3 از اواخر سال ۲۰۲۰ آغاز می شود. بنابراین ممکن است در سال پیش رو، شاهد حضور آن در نمایشگاه های ب ام و باشیم. فلش هیچ توضیحی نداده است که چرا خودروهای جدید آن ها، با تأخیر زیاد وارد بازار می شوند.
او درباره تصاویر لو رفته جدید از خط تولید نسل نو M3، می گوید: «ما به طور رسمی آن ها را تأیید نکردیم. اما در این باره فقط می توانم بگویم که ما علاقه داریم دیفرانسیل عقب، چهارچرخ محرک، جعبه دنده دستی و اتوماتیک را بر روی هر دو مدل ارائه دهیم.» تصاویر لو رفته، M3 را در خط مونتاژ شکار کرده اند. مدل اصلی بنا به گزارش های رسیده، به پیشرانه ۶ سیلندر تویین توربوی خطی مجهز می شود. فلش پیش از این اشاره کرده بود که حداکثر توان تولیدی پیشرانه M3 جدید، در کم ترین حالت ممکن، ۵۱۰ اسب بخار است. تصاویر جاسوسی دیگری هم پیش از این منتشر شده بودند که نمای داخلی خودرو را نشان می دادند. کابینی پیشرفته و مدرن که سیستم چندرسانه ای مرکزی را داراست و نمایشگر بزرگی هم از آخرین نسل نمایشگرهای ب ام و، در بالای کنسول آن قرار گرفته است.
آخرین اظهارات فلش، شایعه های مربوط به عرضه M3 در چند تریم و تیپ مختلف را به تأیید رسانده اند. نسخه اول، دیفرانسیل عقب است و از جعبه دنده دستی بهره می برد. این مدل احتمالاً با همان نام M3 عرضه می شود. هرچند قدرت کم تری از دیگر نسخه ها دارد. نسخه کامپتیشن (Competition)، قوی ترین نسخه از M3 خواهد بود. اما شنیده شده است که تنها با جعبه دنده اتوماتیک به دست مشتریان می رسد. درنهایت باید به پست اینستاگرامی اشاره کنیم که جلوپنجره سری ۴ جدید را بر روی صورت M3 جدید به تصویر کشیده است! این پست به تازگی در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده و بازخوردهای متفاوتی داشته است. همان طور که گفته شد، جلوپنجره کلیوی عظیم این خودرو، از مفهومی ۴ ب ام و گرفته شده است. افزون بر مدل های کوپه، گفته می شود نسخه کانورتیبل هم مراحل نهایی توسعه و تولید را می گذراند.
سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
به این مطلب رای دهید

مدیران 777 مدیران 777

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.