نسخه ناشناخته ای از ب ام و سری ۷ شکار شد

ب ام و سری 7

به تازگی نسخه ای مشکوک از آخرین نسل «ب ام و سری ۷»، به عنوان خودروی تست، شکار شده است. این موضوع بر شایعات پیرامون معرفی مدل های جدید از سری ۷ دامن می زند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

این اولین باری نیست که نمونه ای مشکوک از ب ام و سری ۷ اسیر قاب دوربین عکاسان جاسوسی می شود. در ماه نوامبر سال ۲۰۱۹ نیز مدل الکتریکی سری ۷ شکار شده بود. خودرویی که اخیراً شکار شده، برخلاف نمونه قبلی، از پیشرانه بنزینی بهره می برد.

عکس ۱

ب ام و سری 7

به دلیل نبود علائم در بدنه خودرو، نمی توان به صورت دقیق حدس زد که ب ام و برای آینده چه برنامه ای در سر دارد. بدون شک مهم ترین خبر در نسل جدید سری ۷، اضافه شدن مدل تمام الکتریکی i7 به سبد محصولات ب ام و خواهد بود. طبق اطلاعات به دست آمده، مدل پایه ای سری ۷ تمام الکتریکی با بسته باتری ۸۰ کیلووات ساعتی عرضه می شود.

ب ام و سری 7

در مدل بالارده این خودرو، ظرفیت بسته باتری ها به ۱۲۰ کیلووات ساعت می رسد که در چنین حالتی، شعاع مسافتی خودرو به حدود ۷۰۰ کیلومتر خواهد رسید. همچنین پیش بینی می شود در مدل بالارده، با استفاده از دو موتور الکتریکی قدرتمند، قدرتی نزدیک به ۶۵۰ اسب بخار تولید می شود.

ب ام و سری 7

افزون بر مدل تمام الکتریکی، پیشرانه های دیزلی، بنزینی و هیبریدی جدیدی نیز در آینده ای نزدیک برای ب ام و سری ۷ معرفی خواهد شد. از آن جایی که خودروی آزمایشی جدید در بدنه مدل فعلی سری ۷ قرار دارد، دشوار بتوان ویژگی های فنی و ظاهری آن را حدس زد.

ب ام و سری 7

احتمالاً در آینده، ب ام و نمونه های آزمایشی اولیه از مدل جدید سری ۷ را به جاده ها می فرستد. فیس لیفت جدید ب ام و سری ۷، به رسم مدل های قبلی، تفاوت چندانی با مدل کنونی نخواهد داشت، اما می توانیم طراحی جدید چراغ های جلو و عقب و همچنین جلوپنجره جدید را از این خودرو شاهد باشیم. احتمالاً ب ام و سری ۷ جدید تا ۶ ماه آینده رونمایی می شود و از سال ۲۰۲۲ وارد خیابان ها خواهد شد.

ب ام و سری 7

ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Carscoops

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.