نحوه قیمت گذاری و تحویل دنا پلاس توربو اتوماتیک مشخص شد

دنا پلاس توربو اتوماتیک

ایران خودرو قرار بود تا بر اساس پیش فروش هایی که در سال ۹۸ انجام داده بود، در فروردین ماه سال جاری، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» را در موعد مقرر،تحویل مشتریان بدهد.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری «اسب بخار»؛ اما با گذشت بیش از چهار ماه بنا به دلایلی از جمله عدم تامین به موقع برخی قطعات و همچنین عدم توافق با شورای رقابت در خصوص قیمت گذاری، ایران خودرو موفق به ایفای تعهد خود نشده است و هنوز دنا پلاس توربو اتوماتیک در اختیار خریداران قرار نگرفته است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

حتما بخوانید: تیپ های جدید دنا پلاس توربو اتوماتیک معرفی شدند + تصاویر

در همین زمینه معاون فروش و بازاریابی ایران خودرو در پاسخ به پرسش خبرنگار اسب بخار مبنی بر زمان تحویل این محصول گفت: «بنا داشتیم که اوایل مرداد دعوتنامه تحویل دنا پلاس توربو اتوماتیک را برای مشتریان ارسال کنیم، اما به خاطر برخی دلایل این اتفاق صورت نپذیرفت».
بابک رحمانی ادامه داد: «اما سعی می کنیم در همین روزها که همچنان اوایل مرداد محسوب می شود، دعوتنامه های دنا پلاس توربو اتوماتیک را ارسال کنیم».
وی همچنین با اشاره به اینکه برای اعلام قیمت این خودرو منتظر ابلاغیه شورای رقابت و سازمان حمایت هستیم، اضافه کرد: «برای تحویلی های فروردین قیمت بر مبنای سه ماهه اول سال محاسبه خواهد شد و معیار افزایش قیمت اخیر برای حواله داران فروردین، اردیبهشت و خرداد اعمال نمی شود. اما برای حواله های با موعد تحویل تابستان ۹۹ به بعد، قیمت بر اساس مصوبه جدید شورای رقابت و قواعد جدید سه ماهه دوم به مشتریان ابلاغ می شود».

با توجه به گفت و گوی معاون فروش و بازاریابی ایران خودرو با رسانه اسب بخار، مشخص است که این خودروساز تعهدات اولیه (بهار ۹۹) مربوط به دنا پلاس توربو اتوماتیک را با قیمتی کمتر از بهای مرجع تابستان ۹۹ پاسخ خواهد داد.

در آخرین افزایش قیمت گروه صنعتی ایران خودرو که به تصویب و تایید شورای رقابت رسیده است، قیمت دنا پلاس تنفس طبیعی تیپ ۱ به محدود ۱۳۷ میلیون تومان در کارخانه رسیده است. لذا بدیهی است که دارندگان حواله های دنا پلاس توربو اتوماتیک با موعد تحویل تابستان جاری به بعد، باید منتظر افزایش قیمت قابل توجهی نسبت به تحویل های سری اول باشند.

پایگاه خبری اسب بخار

علی طجوزی

۲.۳ امتیاز از ۳ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.