میتسوبیشی میراژ با ویژگی های جدید در سال ۲۰۱۹

میتسوبیشی میراژ با ویژگی های جدید در سال ۲۰۱۹
تاریخچه تولید میتسوبیشی میراژ به سال ۱۹۷۸ باز می گردد اما نسل کنونی این خودرو در سال ۲۰۱۲ معرفی شده است. تاکنون میراژ در نسخه های هاچ بک ساب کامپکت و سدان، در سگمنت خودروهای اقتصادی عرضه شده است. از ویژگی های این خودرو می توان به استایل منحصر به فرد آن اشاره کرد که شبیه هیچ کدام از خودروهای همرده خود نیست.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

“نیسان” مالکیت شرکت “Jatco”، سازنده جعبه دنده های CVT را بر عهده دارد و چنان چه اطلاع داشته باشید، جعبه دنده های مورد استفاده در بسیاری از محصولات نیسان و اینفینیتی از ساخته های این شرکت تأمین می شود. با این حال بسیاری افراد هستند که هنوز جعبه دنده ۵ دنده دستی را برای میراژ ترجیح می دهند. به خصوص هنگامی که پیشرانه ۳ سیلندر ۱٫۲ لیتری MIVEC در کنار آن قرار گیرد.
میتسوبیشی میراژ با ویژگی های جدید در سال ۲۰۱۹


انتظارها بر این است که نسل بعدی میراژ به زودی از راه برسد اما تا آن زمان، میتسوبیشی جزییات فنی مدل ۲۰۱۹ میراژ را برای بازار انگلستان، به عنوان یکی از مهم ترین بازارهای فروش این خودرو، اعلام کرده است. در بریتانیا میراژ تیپ ۳ از ۱۱٫۲۹۵ یورو قیمت می خورد. این بدین معناست که نسخه پایه میراژ ۲۰۱۹ نسبت به تریم Juro در مدل های ۲۰۱۸، ۱٫۰۰۵ یورو ارزان تر است. افزون بر آن، میراژ تیپ ۴ هم وجود دارد که ۱۳٫۳۳۵ یورو در مدل مجهز به جعبه دنده دستی و ۱۴٫۰۲۰ یورو در مدل های CVT، قیمت خورده است. بدون در نظر گرفتن تفاوت های تریم ها با یکدیگر، پیشرانه MIVEC نصب شده روی تمام میراژها، ۷۹ اسب بخار قدرت و ۱۰۶ نیوتن متر گشتاور تولید می کند.
میتسوبیشی میراژ با ویژگی های جدید در سال ۲۰۱۹

همان طور که انتظار می رفت، شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت این کوچولوی ژاپنی در حدود ۱۲٫۷ ثانیه است اما حداکثر سرعت میراژ آن چیزی است که کمپانی سازنده در کاتالوگ این خودرو، اشاره خاصی به آن نکرده است. اکنون پرسش اصلی این جاست، میتسوبیشی چه امکاناتی را به طور استاندارد روی میراژ عرضه می کند؟

میتسوبیشی میراژ با ویژگی های جدید در سال ۲۰۱۹


میراژ تیپ ۳ با رینگ های آلیاژی، چراغ های عقب LED، سیستم تهویه مطبوع، روکش چرمی فرمان و دسته دنده، سیستم صوتی مجهز به بلوتوث و ۴ بلندگو، سنسور باران، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه ای و شمار دیگری از آپشن های مرسوم عرضه می شود. آن دسته از مشتریانی که میراژ تیپ ۴ را ترجیح می دهند، می توانند از سیستم نویگیشن ماهواره ای MGN مجهز به DAB، سامانه Apple Car Play و Android Auto، سیستم کنترل هوای منطقه ای، گرم کن صندلی های جلو، کروز کنترل،چراغ های بای زنون در جلو و رینگ های بزرگ تر بهره ببرند. خریداران میراژ در انگلستان می توانند با ۱۳٫۳۹۵ یورو به داچیا داستر هم فکر کنند. داستر با تجهیزات کم تر از میراژ اما در عوض با موتور ۱٫۶ لیتری Sce با ۱۱۵ اسب بخار قدرت عرضه می شود.

گزینه ای که هر چند نشان میتسوبیشی بر پیشانی آن نقش نبسته است، اما کراس اووری اروپایی با قابلیت های خارج جاده ای مناسب به حساب می آید.
سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

۵ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.