مشخصات فنی مدل های جدید فولکس واگن گلف لو رفت!

فولکس واگن گلف

با وجود این که چندماه تا معرفی رسمی «فولکس واگن گلف GTI» در نمایشگاه ژنو باقی مانده، اما اکنون مشخصات فنی و چهره قسمت عقب آن فاش شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به تازگی عکسی در یکی از صفحات اینستاگرامی منتشر شده که اطلاعات فنی مدل های مختلف گلف شامل GTI، GTI TCR و گلف R را نشان می دهد. مدل های GTE و GTD هم در فهرست دیده می شوند. در قسمت بالای سمت راست عکس نشان Volkswagen TV دیده می شود که متعلق به تلویزیون تخصصی فولکس واگن است. اگر مشخصات فنی فاش شده درست باشد گلف GTI با بهره گیری از پیشرانه EA888 به روزرسانی شده ۲۴۲ اسب بخار قدرت تولید می کند.

فولکس واگن گلف

 این پیشرانه ۴ سیلندر توربوشارژ ۲ لیتر حجم دارد. مدل جدید نسبت به پیشرانه ۲۲۸ اسب بخاری مدل قبلی قدرتمندتر است، اما نسبت به شایعه ۲۵۵ اسب بخاری کمتر قدرت دارد. گلف GTE، که به همراه فولکس واگن گلف MK8 در سال گذشته رونمایی شد، نیز ۲۴۲ اسب بخار قدرت دارد. نسخه بعدی مدل مورد انتظار TCR است که شایعاتی مبنی بر پیشرانه ۲۸۶ اسب بخاری آن منتشر شده بود، اما طبق عکس، این خودرو ۲۹۶ اسب بخار قدرت تولید می کند. این مدل قدرتمند به احتمال زیاد از پیشرانه هیبریدی بهره خواهد برد.

فولکس واگن گلف

گلف R، که شایعاتی مبنی بر قدرت بیش از ۳۰۰ اسب بخار پیشرانه آن منتشر شده بود، ۳۲۹ اسب بخار قدرت خواهد داشت. بنابراین مدل جدید نسبت به مدل قبل (۲۹۲ اسب بخار قدرت) ۳۷ اسب بخار قدرت بیشتر دارد. با وجود انتشار مشخصات فنی تمام مدل های گلف، تا ماه مارس نمی توان به صورت دقیق این مشخصات را تأیید کرد.

فولکس واگن گلف

 «فولکس واگن» قصد دارد نسل جدید گلف GTI را به همراه دیگر مدل های جذاب از این خودرو در نمایشگاه ژنو ۲۰۲۰ رونمایی کند. مدل دیزلی گلف GTD با ۱۹۷ اسب بخار قدرت نیز مخصوص بازار اروپا عرضه خواهد شد. به نظر می رسد که قدرتمندترین مدل های فولکس واگن گلف MK8، یعنی TCR و R، در فستیوال سرعت گودوود در انگلستان معرفی خواهند شد. به هر ترتیب، سبد محصولات فولکس واگن گلف با معرفی مدل های جدید تکمیل خواهد شد.

فولکس واگن گلف

ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Motor1

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.