مسابقه قسمت اول فصل ششم اسب بخار با جوایز ویژه

مسابقه اسب بخار

همان طور که می دانید فصل ششم «اسب بخار» آغاز شده و قرار است تا به صورت دو هفته یک بار، ۱۲ قسمت از این برنامه خودرویی منتشر شود. در فصل جدید این برنامه مسابقه ها و نظرسنجی هایی برگزار می شود که به قید قرعه، به شرکت کنندگان جوایزی تعلق خواهد کرد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

در قسمت اول فصل ششم اسب بخار، مسابقه ای در مورد تفاوت های مجموعه داشبورد پراید ۱۳۱ و پراید ۱۱۱ طرح شده است. مخاطبان این برنامه می توانند با مراجعه به صفحه مسابقه و ثبت رای خود، در قرعه کشی این قسمت شرکت نمایند.

فصل هم قبلی اسب بخار همیشه در پلتفرم هایی چون آپارات، یوتیوب، فیلیمو و… منتشر می شدند و فصل ششم هم همین سبک را در بحث انتشار دارد. اما تفاوت انتشار فصل جدید نسبت به برنامه های قبلی، فراهم شدن بستر پخش در پیام رسان «آیگپ» است و با توجه به تخصیص جوایز به نظرسنجی ها و قرعه کشی های جدید اسب بخار، لازم است تا شفاف ترین نوع برگزاری اینگونه مسابقه های مجازی در ساختاری رسمی و ثبت شده شکل بگیرد. برای همین با مشارکت مجموعه آیگپ، پس از آغاز انتشار هر کدام از قسمت های جدید فصل ششم، نظرسنجی و یا مسابقه ای در صفحه آیلند اسب بخار بارگذاری می شود و مخاطبان این رسانه می توانند تا در این مباحث مشارکت داشته باشند.

چند تفاوت میان مجموعه داشبورد پراید ۱۱۱ با پراید ۱۳۱ وجود دارد؟

نوع برگزاری و شرایط مسابقه ها و نظرسنجی های فصل ششم اسب بخار در آی گپ به شرح زیر است:

۱- افرادی که در مسابقه و یا نظرسنجی هر قسمت شرکت می کنند، به صورت خودکار یک امتیاز دریافت می نمایند و در پایان فصل ششم اسب بخار، از میان تمام شرکت کنندگان در مسابقه ها و نظرسنجی ها، سه نفر به قید قرعه انتخاب می شوند و به هر نفر یک دستگاه تلفن همراه هوشمند اهدا خواهد شد. بدیهی است افرادی که در نظرسنجی و مسابقه های بیشتری مشارکت داشته باشند، به امتیازی بیشتری می رسند و شانس بالاتری را در برد جوایز دارند.

۲- در صورت برگزاری مسابقه (مانند قسمت اول)، از میان افرادی که به گزینه صحیح رای داده باشند، سه نفر به قید قرعه انتخاب می شوند و به هر کدام جایزه نقدی ۵۰۰ هزار تومانی تعلق می گیرد.

۳- در برخی قسمت های فصل جدید اسب بخار، نظرسنجی برگزار خواهد شد و از میان تمام مشارکت کنندگان در این مبحث، سه نفر به قید قرعه انتخاب می شوند و به هر کدام جایزه نقدی ۵۰۰ هزار تومانی تعلق می گیرد.

لازم به ذکر است که فرصت شرکت در مسابقه قسمت اول فصل جدید اسب بخار تا ساعت ۲۴ دوشنبه مورخ ۲۱ مهر ۱۳۹۹ تعیین شده است و علاقه مندان جهت شرکت در این مسابقه می توانند بر روی لینک کلیک کنند. پس از اتمام فرصت شرکت در این مسابقه، قرعه کشی انجام خواهد شد و نتیجه آن در قسمت دوم این فصل نیز به حضور مخاطبان اطلاع رسانی می شود. قسمت دوم فصل ششم اسب بخار ۲۴ مهر ۱۳۹۹ راس ساعت ۲۱ از سایت این رسانه، آپارات، فیلیمو، یوتیوب و آی گپ پخش خواهد شد.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.