مرسدس AMG GLC 63S با تیونینگ برابوس معرفی شد

مرسدس AMG GLC 63S با تیونینگ برابوس معرفی شد
پس از معرفی نسخه های تقویت شده از اسمارت و مرسدس کلاس G، اکنون ” برابوس ” از AMG GLC 63S تقویت شده پرده برداشته است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

این بار این تیونر تصمیم گرفته سراغ پرچم دار نسخه های ۶۳S برود تا ویژگی های این کراس اوور جمع و جور را به یک سوپر کار شبیه کند. اولین تغییر از موتور صورت می گیرد، جایی که یک کنترل کننده کمکی روی موتور ۴ لیتری V8 و بیتوربو سوار می شود که فشار موتور را بالا برده و ساختاری جدید به پاشش سوخت و احتراق موتور می دهد. با تغییرات برابوس در موتور، میزان ۸۹ اسب بخار ارتقا در قدرت را خواهیم داشت و خروجی قدرت موتور عدد ۵۹۱ اسب بخار را نشان می دهد. همچنین گشتاور این خودرو به میزان ۱۰۰ نیوتن متر بیش تر شده است.
مرسدس AMG GLC 63S با تیونینگ برابوس معرفی شد


نسخه تقویت شده AMG GLC 63S می تواند تنها در ۳.۶ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و البته این افزایش سرعت تا سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت ادامه خواهد داشت و این سرعتی است که سیستم محدود کننده مرسدس به شما اجازه می دهد داشته باشید. در واقع این خودرو تا سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است. هنگام شتاب گیری، سیستم تخلیه و اگزوز صدا را کنترل می کند و همچنین شما می توانید این صدا را زیاد یا کم کنید.
مرسدس AMG GLC 63S با تیونینگ برابوس معرفی شد

برابوس سیستم تعلیق بادی اصلاح شده ای را روی این خودرو سوار کرده است و ارتفاع آن را به میزان ۳۰ میلی متر کاهش داده تا این نسخه خوابیده تر از نسخه معمولی باشد. این کاهش ارتفاع با رینگ های ۲۲ اینچی برابوس ترکیبی به وجود می آورند تا در یک نگاه متوجه شوید با یک خودروی متفاوت طرف هستید.
در داخل و خارج خودرو، قطعاتی از جنس فیبر کربن برای سبک تر شدن خودرو یده می شود و البته برای آن دسته از مشتریان که می خواهند یک برابوس تمام عیار سوار شوند امکان سفارش چرم مخصوص و لوازم جانبی متفرقه با لوگوی این برند فراهم است.
گروه مستند اسب بخار
محمدرضا پاداش

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.