مدل جدید هیوندای i10 معرفی شد

مدل جدید هیوندای i10 معرفی شد
به تازگی «هیوندای i10» پیش از شروع نمایشگاه خودروی فرانکفورت آلمان در هفته آینده، معرفی شده است. این خودرو پس از ماه ها آزمایش جاده ای و تردد نمونه های اولیه در شهر، رونمایی شده است. هیوندای i10 در اروپا تولید می شود و با ویژگی های فنی و ظاهری جدید عرضه خواهد شد.
مدل جدید هیوندای i10 معرفی شد
i10 با طراحی تخم مرغی، کاهش ۲۰ میلی متری ارتفاع سقف و افزایش عرض ۲۰ میلی متری را تجربه کرده و اکنون ظاهر اسپرت تری به خود گرفته است. افزون بر این، هیوندای i10 از رینگ های ۱۶ اینچی با شکل و شمایل جدید بهره می برد.
مدل جدید هیوندای i10 معرفی شد
در نمای جلو، ظاهر خودرو ما را به یاد فورد فوکوس ST می اندازد و شاهد استفاده از جلوپنجره بزرگ و چراغ های LED کشیده هستیم. از زاویه کناری ظاهری برجسته از i10 دیده می شود و با نمای جلو هماهنگی دارد. از دیگر تغییرات مهم بدنه، ظاهر جدید ستون C است و سقف و بال عقب در رنگ تیره رنگ آمیزی شده اند.
مدل جدید هیوندای i10 معرفی شد
ده انتخاب رنگ متفاوت برای هیوندای i10 اعم از قرمز، آبی، سفید، مشکی و … درنظر گرفته شده است. دو انتخاب رنگ قرمز یا مشکی نیز برای سقف موجود خواهد بود. در کابین خودرو شاهد طراحی ساده و در عین حال دلچسب هستیم. در کابین i10 از یک فرمان سه شاخه و نمایشگر ۸ اینچی استفاده شده است و طراحی در مجموع، نمره قبولی می گیرد.
مدل جدید هیوندای i10 معرفی شد
افزون بر این در بخش هایی همچون داشبورد و پنل درها، از طرح مشبک روی پوشش استفاده شده است. هیوندای مدل i10 را در دو نسخه چهار یا پنج نفره به بازار عرضه می کند. دو پیشرانه برای هیوندای i10 موجود خواهد بود.
مدل جدید هیوندای i10 معرفی شد
اولی، پیشرانه ۱ لیتری ۳ سیلندر تنفس طبیعی با ۶۶ اسب بخار و ۹۶ نیوتن متر گشتاور است. دومی، پیشرانه ۱.۲ لیتری ۴ سیلندر با ۸۲ اسب بخار قدرت ۱۱۸ نیوتن متر گشتاور است. هر دو پیشرانه توانایی هماهنگی با دو جعبه دنده ۵ دنده دستی یا اتوماتیک را نیز دارند.
مدل جدید هیوندای i10 معرفی شد
از جمله سیستم های ایمنی به کاررفته در این خودرو نیز می توان راهنمای جلوگیری از تصادف قسمت جلو، روشنایی نوربالا، سیستم راهنمای ماندن در خط، هشدار توجه راننده و هشدار هوشمند محدودیت سرعت اشاره کرد. جزئیات بیش تر از قیمت و تاریخ عرضه این خودرو به زودی منتشر می شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777


پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Carscoops

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.