مبارزه تویوتا با ویروس کرونا در ایران

ایرتویا

با آغاز موج ویروس کرونا در سراسر جهان، خودروسازان بزرگ دستور العمل های ضد کرونایی را ابلاغ نمودند. در چند وقت اخیر، نمایندگان ایرانی خودروسازان خارجی بر اساس ضوابط جدید این نشان های تجاری در کشور فعالیت می کند. گروه «تویوتا» جز خودروسازانی است که با ورود کرونا به ایران روند جدید فعالیت هایش را در پیش گرفته است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

در همین راستا شرکت «ایرتویا» به عنوان نماینده فروش و خدمات پس از فروش گروه تویوتا در ایران، اقدامات و پروتکل های جدیدی را برای مراجعین در نظر گرفته و این اطلاعیه را صادر نموده است:

در پی گسترش ویروس کرونا به عنوان یک اتفاق نادر در دنیا و همینطور کشور عزیزمان، زندگی بسیاری از انسان ها تحت شعاع آن قرار گرفته و بسیاری از مشاغل نیز تحت تاثیر آن قرار گرفته اند.
انتخاب مسئولیت در خدمت رسانی به مشتریان و یا اهمیت به حفظ سلامت کارکنان شرکت، قطعا یکی از سخت ترین دو راهی های تصمیم گیری برای شرکت ایرتویا بوده است.
لذا شرکت ایرتویا با در نظر گرفتن اهمیت سلامت کارکنان و همینطور مشتریان، به عنوان ارزشمندترین سرمایه های این شرکت، راهکارهای ویژه ای را جهت ارائه خدمات شایسته ارائه نموده و در همین راستا با توجه به شرایط ایجاد شده و خطرات ناشی از انتشار ویروس کرونا، اقداماتی را به شرح ذیل انجام داده است.

ایرتویا
  • تمدید رایگان ۳ ماهه گارانتی خودروهای تویوتا و لکسوس مشتریانی که امکان مراجعه به شرکت جهت انجام سرویس های ادواری را نداشته اند.
  • ارائه خدمات سرویس در محل به صورت اعزام رایگان و با حساسیت هر چه بیشتر, به طوری که تمام قسمت های خودروها پیش از اعزام به طور کامل ضد عفونی می شوند.
  • تمامی نقاط و سطوح شرکت در تمام مدت روز در حال ضد عفونی بوده و در تمامی واحد های شرکت مواد ضدعفونی کننده جهت استفاده پرسنل و مشتریان قرار داده شده است.
  • تمامی پرسنل شرکت علاوه بر رعایت پروتکل های لازم جهت اجرای فاصله گذاری اجتماعی، ملزم به استفاده از ماسک و دستکش هستند.
  • دمای بدن تمامی پرسنل و مشتریان پیش از ورود به شرکت با استفاده از دستگاه تب سنج گرفته شده و جهت پیشگیری، از ورود کلیه افراد با دمای بالای ۳۷٫۸ سانتیگراد خودداری می شود و همچنین تمامی خودرو های مشتریان و یا پرسنل شرکت، پیش از ورود، به طور کامل ضد عفونی می شوند.
  • به محض پذیرش خودروی مشتریان، مسئول پذیرش تمامی سطوح داخلی خودرو را ضد عفونی و سپس تمامی قسمت هایی که با دست در ارتباط هستند را با پوشش محافظ می پوشاند و پس از ارائه خدمات نیز خودروی مشتریان به صورت کامل با کارواش اتوماتیک و دستگاه مخصوص شستشو و ضد عفونی می شوند.

روابط عمومی شرکت ایرتویا

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.