لوازم N پرفورمنس برای هیوندای سانتافه فیس لیفت ۲۰۲۱ معرفی شد

هیوندای سانتافه N

شرکت «هیوندای» در آینده ای نزدیک امکان سفارش لوازم N پرفورمنس را برای «سانتافه» ۲۰۲۱ فراهم می کند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

در سبد محصولات شرکت هیوندای خودروهایی که دارای نشان N پرفورمنس هستند به عنوان پرچم دار شناخته می شوند. افزون بر این، به منظور زیبایی بیش تر و شخصی سازی بدنه، سری N لاین معرفی شده که تنها به به روزرسانی ظاهری خودروها می پردازد. از جمله محصولات سری N پرفورمنس می توان به «ولوستر» و “i30 N” و از جمله محصولات N لاین می توان به «النترا» اشاره کرد.

هیوندای سانتافه N

اکنون شرکت هیوندای قصد دارد در آینده ای نزدیک، سانتافه فیس لیفت ۲۰۲۱ را نیز به جمع محصولات N لاین ملحق کند. چندی پیش، هیوندای از مدل فیس لیفت سانتافه با ظاهر و پلتفرمی متفاوت رونمایی کرد. در ابتدا قطعات N Performance parts تنها برای بازار کره جنوبی قابل سفارش خواهد بود، اما پس از آن این قطعات افترمارکت و اسپرت در تمامی بازارها عرضه می شوند.

هیوندای سانتافه N

در بخش قطعات ظاهری و بدنه، لوازمی شامل سپر عقب و جلوی تهاجمی، باله عقب، رینگ های ۲۱ اینچی منحصر به فرد، ترمزهای مخصوص N Performance، دیفیوزر فیبرکربنی، پوشش فیبرکربنی کاپوت، پوشش کربنی آینه های کناری، دورگلگیرهای پهن تر و پله کناری استفاده شده است. جلوپنجره خاص نصب شده در قسمت جلو نیز ظاهر سانتافه N Performance را به خوبی از مدل استاندارد متمایز ساخته است.

هیوندای سانتافه N

در کابین هیوندای سانتافه فیس لیفت N پرفورمنس نیز تغییراتی شکل گرفته است. از جمله این تغییرات می توان به صندلی های اسپرت N لاین با پوشش آلکانتارا و طرح فیبرکربن اشاره کرد. پوشش لوزی شکل با دوخت و خط قرمز قسمت میانی صندلی نیز در جذابیت کابین نقش بسزایی ایفا می کند.

هیوندای سانتافه N

تاکنون تاریخ عرضه دقیق قطعات N Performance parts برای هیوندای سانتافه فیس لیفت ۲۰۲۱ مشخص نشده است، اما در صورت ایجاد امکان سفارش گذاری در کشورهای مختلف، لوازم افترمارکت N لاین آپشن خارق العاده ای برای خودرو به شمار می روند. قیمت لوازم درنظر گرفته شده برای سانتافه نیز در آینده ای نزدیک مشخص خواهد شد.

ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Motor1

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.