قیمت نسل دوم فورد جی تی به بیش از ۳ برابر رسید

نسل دوم فورد جی تی
با به پایان رسیدن محدودیت فروش ۲ ساله نسل دوم «فورد جی تی»، اکنون نمونه هایی از این خودرو در حراجی های مختلف حضور یافته است. به تازگی نسخه ۶۶ Heritage Edition از فورد جی تی در حراجی بَرِت جکسون با قیمت ۱٫۵۴ میلیون دلار فروخته شد تا رکورد پیشین ۱٫۰۵ میلیون دلار برای این خودرو شکسته شود.
نسل دوم فورد جی تی
این نمونه تنها ۳۰ مایل کارکرد را ثبت کرده است و اکنون جزء گران قیمت ترین فورد جی تی های ۲۰۱۷ فروخته شده در حراجی محسوب می شود. رکورد گران ترین فورد جی تی نسل دوم متعلق به نمونه ای است که به نغع خیریه فروخته شد. این خودرو با قیمت ۲٫۵ میلیون دلار فروخته شد اما این قیمت نمی تواند معیاری برای ارزش گذاری فورد جی تی باشد.
نسل دوم فورد جی تی
خودروی مذکور پیش از پایان مدت محدودیت دو ساله فروخته شده بود. پیش از این، فورد جی تی متعلق به جان سینا، کشتی کج کار معروف، و نمونه ای دیگر با رنگ نقره ای، به ترتیب با ۱٫۴ و ۱٫۶۵ میلیون دلار فروخته شدند. این قیمت ها در شرایطی ثبت شده است که در مدت ۲ سال، قیمت فورد جی تی به بیش از سه برابر رسیده است. در مجموع ۱۳۵۰ دستگاه از فورد جی تی با پیشرانه ۶ سیلندر تویین توربو ساخته خواهد شد و در آینده ای نزدیک، شاهد افزایش قیمت بیش تر خواهیم بود.


ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Motorious

مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.