قیمت مصوب SWM G01 اعلام شد – بهمن ۹۸

SWM G01 سیف خودرو

بر اساس مدارک ارسالی از جانب مخاطبان پایگاه خبری «اسب بخار»، شرکت سیف خودرو بهای رسمی SWM G01 را به مشتریان خود برای تحویل اعلام کرده است.

مدیران 777 مدیران 777

با توجه به این اطلاعات، قیمت مصوب SWM G01 توسط سیف خودرو ۳۷۵ میلیون تومان تعیین شده است. این بهای برای نمونه عادی G01 است و هنوز قیمتی برای SWM G01 F در اختیار این رسانه قرار نگرفته است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

اما با این وجود مشخص است که دارندگان حواله های ۱۲۵ میلیون تومانی بیسو T5 با در نظرگیری سودمشارکت و تاخیر می توانند با پرداخت ۲۰۶ میلیون و ۶۴۳ هزار و ۶۰۰ تومان، SWM G01 را تحویل بگیرند. با توجه به تصویر حواله ارسالی، زمان تحویل این خودرو برای این رسانه مشخص است. اما با توجه به قواعد فروش خودرو و تکمیل وجه، سیف خودرو باید در هفته های آتی اولین سری این کراس اوور جدید را به دست مشتریانش برساند.

قیمت SWM G01 سیف خودرو

معرفی SWM G01 و G01 F:

آن طور که مشخص است، G01 و G01 F از نظر فنی و امکانات رفاهی و ایمنی با هم تفاوتی ندارند و تنها در بحث تریم داخلی و طراحی با هم تمایز دارند. البته که می توان G01 F را با تریم داخلی G01 معمولی سفارش گذاری کرد.
این دو کراس اوور SWM در جایگاه کراس اوورهای متوسط قرار می گیرند و به پیشرانه ۱٫۵ لیتری ۱۵۶ اسب بخار با گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر مجهز هستند. توان این پیشرانه از طریق جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ های جلوی G01 و G01 F می رسد. هر دو این خودروها در بحث امکانات رفاهی و ایمنی به سقف پانورامیک، تریم داخلی چرم (چرم و جیر در G01 F)، شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، صندلی راننده برقی با گرمکن و سردکن، استارت دکمه‌ ای، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور باد لاستیک، چراغ روشنایی روز، سیستم کنترل پایداری، ترمز پارک برقی، کروز کنترل، نمایشگر لمسی، تنظیم حالت رانندگی برای فرمان و حساسیت پدال گاز، رادار خطی، رادار نقطه کور، سامانه تشخیص عابر پیاده و موجودات زنده، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین ثبت وقایع، نور پردازی داخلی، سیستم تهویه اتوماتیک، نمایشگر TFT جلو آمپر با سه طرح گرافیکی و… مجهز است.

در حال حاضر نسخه های گذر موقت G01 F و G01 معمولی در جاده های کشور برای پشت سر گذراندن مراحل تست فنی و استاندارد حضور دارند.

برای آشنایی بیشتر با SWM G01 F و G01 معمولی، می توانید با کلیک بر روی لینک ویدیوی معرفی این خودروها را تماشا نمایید.

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.